Αστάθμητος παράγοντας

Τετάρτη, Απριλίου 25, 2007

ΑποςΣ - Τάση Αναπνοής

Πλευρά δική μου.
Το Εγώ Μου, ποινικοποιεί τη μετριότητα.

Πλευρά δική σου.
Το Εγώ Σου, περιφέρει τα αυτονόητα σαν κεκτημένα.

Χαιρέτα τα αδηφάγα πλήθη που επέλεξες για κοινό.
Κρατώ την ενέργειά μου για άλλα.
Θα χαθώ στην προσωπική σου λήθη.
Διακριτικά.
Αποστασιοποιημένα.

Ξέρεις πως οικο-δομώ σε άλλα περιβάλλοντα.
Είναι εκείνο που ξέρω να κάνω καλύτερα απ’ όλα.
Να αποχωρώ, όπως ακριβώς προχωρώ.
Αθόρυβα και αποστασιοποιημένα.
Για να ευδοκιμήσω σε εύκρατο κλίμα.

Ή για να προτιμήσω να χαθώ και πάλι.

Βλέπεις δεν προσφέρω θυσία στον Απόλλωνα πια.
Βρίσκεται εντός μου.
Το ίδιο και η Εστία.
Κοίταξε μέσα μου για μια και μοναδική φορά.
Θα τη βρεις να κουβεντιάζει με το Διόνυσο.

Μόλις τους δεις Να τους ζηλέψεις και Να τους ξεχάσεις.
Η Νέμεση είναι εκείνη που, άμεσα πια, σε Αφορά.

Ετικέτες

4 Comments:

  • Καλημέρα Απολλώνια.
    "Να αποχωρώ, όπως ακριβώς προχωρώ". Θέλει θάρρος... Είναι άξιο θαυμασμού.
    Φιλιά

    By Anonymous Ανώνυμος, at 26/4/07 9:41 π.μ.  

  • Ελάχιστα γνωρίζουμε για τη Νέμεσι, αυτή την αρχαιότατη θεότητα, που προσδιορίζεται άλλοτε ως Ιχναίη, άλλοτε ως Αδράστεια ή Ραμνουσία.

    Η ετυμολογία, η ρίζα του ονόματος «νέμω», δήλωνε αρχικά τη δίκαιη διανομή, τη μοιρασιά που γίνεται βάσει νόμιμης εξουσίας.

    Με τον καιρό απέκτησε τη σημασία της ανάληψης δικαστικής δράσης εκ μέρους της εξουσίας, ώστε να απονεμηθεί δικαιοσύνη. Ως λέξη η «Νέμεσις» έχει αντικειμενική αξία και όχι υποκειμενική. Αναφέρεται στο φορέα της εξουσίας που την ασκεί. Μεταφορικά λέγοντας «Νέμεσι» εννοούμε τη θεία δίκη.

    Τι ακριβός εννοείς εσύ ;;

    Να ξέρουμε αν είναι να φυλαχτούμε ;)

    By Blogger Άρης, at 26/4/07 11:42 π.μ.  

  • Φιλιά Δελφινάκι.
    Σ' ευχαριστώ.



    Άρη, δεν έχεις να φοβηθείς κάτι.

    By Blogger Απολλώνια, at 26/4/07 12:34 μ.μ.  

  • Oxi bre kouto plaka kano aman parasobarepses ...

    By Blogger Άρης, at 26/4/07 1:01 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home