Αστάθμητος παράγοντας

Πέμπτη, Μαρτίου 08, 2007

H μέρα της γυναίκας.






Γιορτάστε λέμε!

Εγγονές της σουφραζέτας.
Κόρες της φεμινίστριας.
Σύζυγοι των ερμαφρόδιτων
Μάνες των άφυλων.

Εγγονές της αγρότισσας
Κόρες του γάμου από προξενιό
Σύζυγοι των ελληναράδων
Μάνες των εθελοντικά λοβοτομημένων


Βγείτε έξω, επικίνδυνες ορδές, να εκτονώσετε το θυμό σας.
Το θυμό σας για τη μοναξιά ΜΑΣ.

Να απαλλαγείτε από τις επιλογές ΜΑΣ που ΜΑΣ στρίμωξαν στη γωνία και ετοιμάζονται να ΜΑΣ αποτελειώσουν με θανάσιμο ντιρέκτ.

Να ξεχάσετε πως η σεξουαλική επιθυμία ΜΑΣ είναι ακόμη ζωντανή.

Να ξεχάσετε πως οι άντρες ΜΑΣ ψάχνουν την ηρωίδα αλλά πηδάνε την πουτάνα.

Να ξεχάσετε πως κάθε μέρα κινδυνεύουμε να χάσουμε την ισορροπία ΜΑΣ πάνω στο τεντωμένο σχοινί.

Να ξεχάσετε πως τα λεφτά ΜΑΣ θα κάνουν πιο πλούσιο τον ψυχίατρο και την αισθητικό.

ΟΛΟΙ μας έχουμε την ανάγκη να μας αγαπούν.
ΟΛΟΙ μας έχουμε ανάγκη από ένα άλλοθι.

Κάτι τέτοιες ώρες ειλικρινά θα ήθελα να αισθανόμουν έστω και για λίγο ομοφυλόφιλη.

Ετικέτες

35 Comments:

  • Οταν δινεις αγαπη θα παιρνεις αγαπη.
    Χρονια πολλα

    By Blogger akis, at 8/3/07 1:58 μ.μ.  

  • Σε ένα ιδανικό κόσμο που δεν θα υπήρχε ατελείωτη βλακεία εκατέρωθεν θα σου έλεγα οτι έχεις απόλυτο δίκιο Άκη, με τις παρούσες συνθήκες επιφυλάσσομαι.
    Το θέμα μου όμως δεν είναι η ίδια η αγάπη, είναι ο φόβος που ενώ κινήσαμε γι' αλλού, αλλού γι' αλλού μας πάει. Σερνικά και θηλυκά.
    Καλημέρες!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 8/3/07 2:30 μ.μ.  

  • Pote den skeftika oti mporei na yparksei toso misos gia kapoion mono kai mono logw fyllou ... pragmatika lyphro einai to post sou

    By Anonymous Ανώνυμος, at 8/3/07 8:18 μ.μ.  

  • Μην λυπάσαι, καλή μου, για τα τεχνητά χάλια του φύλου σου (και του δικού μου). Η κοινωνία που κινείται από τις μισαλόδοξες και άναρθρες ιαχές του ιερατείου καταστρέφει τον έρωτα, τη χαρά, τη ζωή και σπέρνει βία και θάνατο. Το ιερατείο χτύπα όπου το βρεις. Το όποιο ιερατείο, που είναι κακοποιός δύναμη. Είναι αυτό που το ίδιο περιγράφει ως διάβολο!

    By Blogger Heliotypon, at 8/3/07 8:24 μ.μ.  

  • Εκπληκτικό το post!
    Αληθινές διαπιστώσεις, δύσκολες από μια γυναίκα!
    Υπόκλιση.

    By Blogger Sofogreg, at 9/3/07 12:13 π.μ.  

  • Ηλιότυπε, το αποτέλεσμα είναι τέτοιο που με εξοργίζει. Όχι μόνο γιατί φτάσαμε εκεί που φτάσαμε αλλά γιατί το γιορτάζουμε κιόλας...
    Δυστυχώς καλέ μου το ιερατείο είναι εκείνο που μας φοβίζει για να μας κρατάει στην ασφάλεια που έχουμε ανάγκη.
    Όπως και αν έχει εκεί έξω, σε φιλώ!
    :)


    Sofo, την αμαρτία μου θα την πω: δεν περίμενα να σου αρέσει... Περίμενα τις ενστάσεις σου περί της πουτάνας!
    Ευχαριστώ πολύ...
    Σμααααααααααααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 9/3/07 11:06 π.μ.  

  • anonymous, αγάπη μου, σε άφησα για το τέλος, όπως κάνω και στο κερασάκι της πάστας...
    Πρέπει εξ αρχής να σου πω πως είμαι ανίκανη να φτάσω στο μίσος για ένα πολύ απλό λόγο: φροντίζω να εκτονώνω την οργή μου πρίν να συσσωρευτεί και γίνει μίσος.
    Είμαι απο τους ανθρώπους που μιλάνε είτε τους έχει ζητηθεί είτε όχι και πίστεψέ με ποτέ δεν με απασχόλησε παραπάνω.
    Θεώρησα λοιπόν πως η χθεσινή ημέρα ήταν η πλέον κατάλληλη για να μιλήσω για εμάς τα θηλυκά.
    Να φωνάξω πως δεν έχουμε λόγο να γιορτάζουμε.
    Να φωνάξω πως δεν έχουμε λόγο να τρέχουμε στα μπουζούκια τη μέρα της γυναίκας, μπερδεμένες και να περιμένουμε τα καμάκια.
    Να φωνάξω κοντά στο αυτί μας για να ξυπνήσουμε.
    Να απαιτήσουμε όχι ισότητα, αλλά ισοτιμία.
    ΣΕΒΑΣΜΟ.
    Να μην τρώμε το χάπι της ανεξαρτησίας αμάσητο. Δεν είναι ανεξαρτησία δουλεία είναι. Μοναχική δουλεία.
    Να απαιτήσουμε να μη σέβονται την παραγωγή μας μόνο, αλλά ΕΜΑΣ ως οντότητες.
    Να ζητήουμε παιδεία και όχι ψευτιές για να παρηγορήσουμε τον μοναχικό μας αυνανισμό.

    Ελπίζω να σε βοήθησα σε ότι έχει να κάνει με το σκεπτικό μου.
    Καλημέρα.

    By Blogger Απολλώνια, at 9/3/07 11:16 π.μ.  

  • πολύ απαισιόδοξα τα βλέπεις, όμως έχεις απόλυτο δίκιο :(

    By Blogger xalara, at 9/3/07 11:27 π.μ.  

  • Xalara, δεν ξέρω γαμώτο μου... Με εκνευρίζει η απάθεια μας...

    Καλωσήρθες!
    :)
    Καλημέρες!

    By Blogger Απολλώνια, at 9/3/07 11:36 π.μ.  

  • Το άλλοθι το βρίσκουμε... το χρησιμοποιούμε όμως...;;; Δεν ξέρω!Ετσι το σκέφτηκα..
    Πολύ ωραίο κείμενο

    By Anonymous Ανώνυμος, at 9/3/07 12:24 μ.μ.  

  • Δελφινάκι μου, ναι το χρησιμοποιούμε. Πιο πολύ απ οτι θα έπρεπε ίσως και εκεί χάνεται ο έλεγχος...
    Μιλ μερσί και πάλι!
    :)
    Καλημέρες!

    By Blogger Απολλώνια, at 9/3/07 1:00 μ.μ.  

  • χειροκροτώ το πόστ και τα γραφόμενα σου!

    By Blogger μαύρη γάτα, at 9/3/07 2:46 μ.μ.  

  • Μαυρόγατα, μερσί κορίτσι!
    (καλά είσαι;)
    Άσχετο: Σήμερα έχω ενδοιασμούς για το αν πρέπει να είμαι τόσο σκληρή γαμώτο.

    Καλησπέρες!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 9/3/07 4:00 μ.μ.  

  • επιεικής είσαι.
    αληθινή και κοφτερή.
    έτοιμη για την αποδοχή των συνεπειών.

    πως το λες;


    Σμααααααααααααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger allmylife, at 9/3/07 4:04 μ.μ.  

  • Allmylife, μερσί διότι κουράστηκα με το μαστίγιο στο χέρι μην ξέροντας αν θα το χρησιμοποιήσω (πανω μου)...

    Έτσι ακριβώς το λέω!
    ;)

    Σμααααααααααααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 9/3/07 4:54 μ.μ.  

  • You should show some respect for what other people see and feel, even though it be the exact opposite of what you see and feel.

    LUIGI PIRANDELLO, It Is So! (If You Think So)

    nai o idios anonymous eimai efxaristw !

    By Anonymous Ανώνυμος, at 9/3/07 7:51 μ.μ.  

  • Aπολλώνια δεν είσαι σκληρή η πραγματικότητα είναι (μερικές φορές)
    καλά είμαι...εκ της στάχτης αναγεννηθείσα οπως έγραψες στο προηγούμενο πόστ
    Εχω φάει ενα φλασάκι σήμερα ..να συναντηθούμε ενα απογευματάκι οι γνωστοί μπλόγκερς
    Ποιός ξέρει..ίσως γίνει και αυτό
    Αφήνω τα φιλιά μου :-)

    By Blogger μαύρη γάτα, at 9/3/07 11:43 μ.μ.  

  • mithradir
    Συμφωνώ με όσα λες, σου βγάζω το καπέλο μου και υποκλίνομαι ιπποτικά!!! Τώρα αν εισαι "σκληρή" ή όχι αυτή είναι δική σου δουλειά. Άσε που δε ζούμε κ σε πολύ "συναισθηματικούς καιρούς" ούτε και σε πολύ ευαίσθητους. Όποιος πληγώνεται ας πάει στον ψυχολόγο του να μάθει το γιατί κ να σε αφήσει εσένα στην ησυχία σου!

    Φιλιά

    By Anonymous Ανώνυμος, at 10/3/07 8:43 π.μ.  

  • Ανώνυμε, καλημέρα! Τώρα τελευταία ο Πιραντέλο έχει γίνει μόδα νομίζω, πολύ συχνά ξεστομίζουν τα λόγια του.
    Θα μπορούσα να σου απαντήσω με τα ίδια λόγια για να μην ασχοληθώ άλλο με το θέμα, αλλά φυσικά δεν θα το κάνω,είμαι κέρατο στη φύση μου.
    Αλήθεια καλέ μου, πότε σέβεσαι πραγματικά κάποιον;
    Όταν τον αφήνεις να γίνεται έρμαιο μιας κατάστασης που τρέφεται απο τις ίδιες τις σάρκες του και τον έχει πείσει πως είναι ευτυχισμένος;
    Ξανασκέψου το.
    Έλα τώρα, καλά είναι τα προσχήματα αλλά η αλήθεια είναι αυτή που κάνει ταμείο...
    Δεν είσαι εικονολάτρης, το ξέρω.
    Εκτός αν πέρασε πολύς καιρός απο τότε.
    Στο κάτω κάτω εγώ φωνάζω σαν τον τρελό του χωριού.
    Γίνομαι γραφική για εσάς και είναι πολύ εύκολο να με ξεπεράσετε...
    Σε ευχαριστώ επίσης.
    φιλιά!

    By Blogger Απολλώνια, at 10/3/07 2:20 μ.μ.  

  • Μαυρογατούλα, χαίρομαι που είσαι καλά.
    (κορίτσι, μη μένεις πολύ καιρό μέσα στο μαύρο, ούτε και στους μαύρους ανθρώπους, τραβάνε το φώς σου για να φάνε)

    Μέσα είμαι, mail me!
    :)



    Mithradirάκο, είσαι ένας ιππότης...
    Σ' ευχαριστώ πραγματικά.
    Φιλιά πολλά!
    Σμαααααααααααααααααααααααααααακ!
    Καλησπέρες!

    By Blogger Απολλώνια, at 10/3/07 2:25 μ.μ.  

  • για αυτό προτιμείστε τη μέρα των γλαρών!

    By Blogger the BluElephant, at 10/3/07 10:32 μ.μ.  

  • Αμα απαιτείτε ισότητα και ισοτιμία να πάτε στο στρατό και να κατουράτε όρθιες.

    Αντε μπράβο.

    χαχαχαχαχαχαχα

    Πολλά φιλιά :)

    -=OCEANBORN=-

    By Anonymous Ανώνυμος, at 11/3/07 5:19 π.μ.  

  • Κάθε φορά που τρώω ban περνάω για καμιά κουβέντα...

    Ελπίζω να μη σε πειράζει, άμα είναι φεύγω δεν υπάρχει πρόβλημα...

    By Anonymous Ανώνυμος, at 11/3/07 5:22 π.μ.  

  • Πες τα καλή μου, ελευθέρωσέ μας, χάρισέ μας την αλήθεια μας, άντε, γιατί κουράστηκα να τα λέω κι εγώ σε "προβατάκια"...
    Φιλιά!

    By Blogger ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ, at 11/3/07 7:42 μ.μ.  

  • Bluelephant, θα προτιμούσα μια καθημερινή καλύτερα...
    Καλωσήρθες!
    :)


    Oceanborn, αν δεν κάνεις κρύα αστεία κανένα θέμα απο μένα. Απλά σου υπενθυμίζω πως εδώ δεν ακολουθούνται δημοκρατικές διαδικασίες, ακολουθούνται οι διαδικασίες που αρέσουν σε μένα.
    :)



    Ηλιαχτίδα, μη χαθείς και ας κουράστηκες...
    Να τα λέμε για να μην μας παρασύρει το παράλογο.
    να είσαι καλά!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 13/3/07 12:58 μ.μ.  

  • σωστά... αν και... χμμμ...

    By Blogger Кроткая, at 14/3/07 2:08 π.μ.  

  • ευχαριστώ Λίτσα, όμως δε νομίζω να έχω κάνει κάποιο κρύο αστείο, εάν έχω με συγχωρείς.

    Λοιπόν μπορεί να μην έχω ουσιαστικά σχολιάσει τα κείμενα σου αλλά αυτό σημαίνει απλά οτι μου αρέσουν και τα βρίσκω πολύ έξυπνα και εύστοχα. Εάν έκανα σχόλιο επί της ουσίας θα σήμαινε οτι διαφωνώ η τουλάχιστον δε μου αρέσει ο τρόπος και αυτά που γράφεις.

    Πολλούς χαιρετισμούς. :)

    -=OCEANBORN=-

    By Anonymous Ανώνυμος, at 14/3/07 3:20 π.μ.  

  • Κροτάκι μου καλημέρα!
    (είδα την πρόσκληση και έχω στρωθεί, ελπίζω πως θα ανέβει σήμερα!)
    Για το χμμμ σου ήμουν σίγουρη!
    Εδώ φυσικά μπαίνουν οι προθέσεις...

    ;)

    Σμααααααααααααααααααααααααααααααακ!




    Χρήστο, καλημέρα και τα υπόλοιπα θα τα διμορφώσουμε στην πορεία.

    By Blogger Απολλώνια, at 14/3/07 10:35 π.μ.  

  • Τι εννοείς προθέσεις;
    Αυτό που εννοούσα είναι πως αν δεν μας αρέσει η ζωή που μας έστρωσαν οι σουφραζέτες πρόγονοί μας, τι ακριβώς κάνουμε για να την αλλάξουμε; Αν δεν κάνουμε τίποτα, έχουμε δικαίωμα να γκρινιάζουμε;
    Ούτε σουφραζέτα είμαι φεμινίστρια, αλλά ειλικρινά προτιμώ να ισορροπώ μετά δυσκολίας ανάμεσα σε δουλειά και οικογένεια (πρόσεξε, δεν λέω καρριέρα) από το να με δέρνει ένα σύζυγος που μου φόρεσαν καπέλο με προξενειό, και να μην μπορώ να αντιδρασω κιόλας.

    Είναι άκαιρο το σχόλιο μου, δνε ταιριάζει στο ποιητικό σου κείμενο καθόλου, αλλά δεν μπόρεσαν να αντιστθώ σε αυτές τις σκέψεις.

    Σε φιλώ κι εγώ και αναμένω την δημιουργία σου!!!!

    By Blogger Кроткая, at 15/3/07 1:43 π.μ.  

  • γιαυτό κι εγώ ήρθα σήμερα μαζί με άλλες 364 μέρες για χορωδία να σου πούμε χρόνια πολλά, που είναι οι μέρες τις γυναικάρας και δη της έξυπνης και της λαμπερής.

    φιλί

    By Blogger Ντεφι, at 15/3/07 10:52 π.μ.  

  • Εγγονές της αγρότισσας
    Κόρες του γάμου από προξενιό


    Πειράζει που ταυτίζομαι με αμφότερους τους χαρακτηρισμούς;

    By Blogger An-Lu, at 15/3/07 10:57 π.μ.  

  • "Να ξεχάσετε πως οι άντρες ΜΑΣ ψάχνουν την ηρωίδα αλλά πηδάνε την πουτάνα."
    Ωχ...

    By Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ, at 15/3/07 4:37 μ.μ.  

  • Κροτούλα μου, οι δίκες μου οι προθέσεις καλε... Που είναι οι καλύτερες!
    ;)
    (το ετοίμασα!)

    Σμαααααααααααααααααααααααααααααακ!



    Ντέφι μου, έφερες τον ήλιο στο μυαλό μου!
    ΕΠΙΣΗΣ!
    Σ' ευχαριστώ...
    Φιλιά πολλά!
    Σμαααααααααααααααααααααααακ!
    :)



    Γοργονίστα μου, φυσικά και δεν πειράζει!
    Εμείς τελικά μοιάζουμε σε πολλά!
    ;)
    Σμααααααααααααααααααααααααααααααακ!



    Padrazo, γιατί βογκάτε καλέ; Λουμπάγκο είναι;
    χεχεχε!

    By Blogger Απολλώνια, at 15/3/07 6:10 μ.μ.  

  • Η τελευταία φράση ειδικά μοιάζει σα να προέρχεται από μένα.. Με κάλυψες απόλυτα..

    By Blogger Dark_Maiden, at 18/3/07 3:01 μ.μ.  

  • Dark Maiden, είναι εκείνη η ρουφιάνα η ανάγκη να αποτίσουμε φόρο τιμής στο ΘΗΛΥΚΟ.

    Καλωσήρθες!

    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 19/3/07 10:27 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home