Αστάθμητος παράγοντας

Παρασκευή, Μαρτίου 23, 2007

Ομίχλη;

Είμαι πολύ κουρασμένη.
Όχι ψυχικά, ευτυχώς, σωματικά μόνο.

Είναι πολύ περίεργο, αλλά η διαύγεια έρχεται τις πιο παράξενες στιγμές, εκείνες που δεν την περιμένεις.

Σε μένα ήρθε χθες το απόγευμα. Χωρίς να την έχω ψάξει, μάλλον με έψαχνε εκείνη, αλλά είχε λάθος διεύθυνση, γιατί με βρήκε πολλά χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου. Σε ένα τόπο τραχύ, στη Μάνη.

Έπεσε επάνω μου με φόρα, μέσα στην ομίχλη, μπροστά στην αγριεμένη θάλασσα.
Δεν έχω πάρει ποτέ μου ηρεμιστικά, αλλά φαντάζομαι πως όταν επιδρούν αισθάνεσαι αυτό που ένιωσα εκείνη τη στιγμή.

Το Σαββατοκύριακο θα γιορτάζω, όχι με εντολή θεού ή εκκλησίας, αλλά από την αδυναμία που έχω στις γιορτές.
Στον τόπο που νιώθω ότι πρέπει να τα γιορτάζω όλα. Μαζί με τους Δικούς μου.
Από την ύπαρξη και μόνο του τόπου και των ανθρώπων αντλώ δύναμη, χωρίς να λογοδοτώ.
Και αυτό είναι το μεγαλύτερο θαύμα που έχω βιώσει.
Εν αγνοία τους.

Bonus track, οι επτά αγαπημένες μου ταινίες (ισχύει για την ώρα που γράφω και μόνο, σε μισή ώρα ίσως έχω αλλάξει γνώμη). Ανταποκρινόμενη στις προσκλήσεις της Αστάρτης και της Αύρας.

«Η θάλασσα μέσα μου» (Mar Adentro) του Αλεχάντρο Αμενάμπαρ με τον Χαβιέ Μπαρντέμ που με αφήνει με ανοιχτό το στόμα.

«Λόλα» του Ντίνου Δημόπουλου, για την ανατριχίλα που νιώθω κάθε φορά ακούγοντας τη Μοσχολιού να τραγουδάει «Του ήλιου σβήστηκε το φως»

«ΑΜΗΝ» του Κώστα Γαβρά, για να βρίσκω κάθε φορά που στέκομαι σε σχέση με τον κόσμο.

«V for Vendetta» γιατί ο Alan Moore είναι μια από τις αδυναμίες μου και βρίσκω πως η ιστορία που έφτιαξε, ειπώθηκε σωστά στην ταινία.

«Pulp Fiction» του Ταραντίνο, την απολαμβάνω για όλα της.

«The Godfather» του Κόπολα. Χωρίς γιατί, είναι αυτονόητο.

«Lord of the Rings» υπολογίζω σαν ένα την τριλογία και τη βάζω στη λίστα γιατί κατά βάθος το απωθημένο είναι να γίνω ξωτικό και να ζήσω στο Rivendail.

Extra, άλλη μια:

«Leon», του Luc Besson, με τον καταπληκτικό Jean Reno. Xωρίς αιτιολόγηση. Απλά μου αρέσει. Πολύ.



Σήμερα ακούμε "Σπασμένο Καράβι", απο τον Κώστα Καράλη.
(καλος ο Μπάσης δεν λέω αλλά...)

19 Comments:

  • Σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες στην πρόσκληση μου. Καταπληκτικές οι επιλογές σου. Ίσως έπρεπε να συμπεριλάβω το "Leon" και στην δική μου λίστα:-)
    Και εννοείται το "Σπασμένο καράβι" ερμηνευμένο από τον Καράλη!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 23/3/07 6:41 μ.μ.  

  • ταινιάρες.
    εκτός από τον Αρχοντα - που κατά βάθος τον φοβάμαι...
    σςςςςςςςς


    η τελευταία σου παράγραφος (πριν τις ταινίες) είναι αριστούργημα.

    By Blogger allmylife, at 23/3/07 9:37 μ.μ.  

  • Το ποιό συνηθισμένο, είναι αυτό, να σου έρχεται η διαύγεια την ώρα που δεν το περιμένεις, και να την κάνει αξέχαστη.
    Με τη σωστή παρέα, στον κατάλληλο τόπο, είναι γιορτή συνέχεια.
    Ωραίες οι επιλογές ταινιών σου, άν και φαίνεσαι φανατική cinefil και δεν θα είναι οι μόνες σου.

    By Blogger isiodos, at 23/3/07 9:49 μ.μ.  

  • Έτσι είναι... τη διαύγεια τη βρίσκεις όταν μια κατάσταση ή ένας άνθρωπος έχει επιχειρήσει να σε πατήσει και να σε λιώσει.

    Catch up little tomato.

    By Blogger Ναυαγός, at 24/3/07 2:16 π.μ.  

  • Astarty, ευχαριστώ για την πρόσκληση!
    :)
    (την πρώτη φορά που είδα το Leon, πρήστηκαν τα μάτια μου απ' το κλάμα...)



    allmylife, γιατί καλέ φοβάσαι τον Άρχοντα; Όταν θα γίνω ξωτικό δεν θα με θέλεις δηλαδή;;;;; ε;ε;ε;
    χεχεχεχε!
    (μερσί καλή μου!)
    :)
    Σμααααααααααααααααααααααααααααααακ!



    Θεόφραστε, έχεις απόλυτο δίκιο... Γιορτή!
    Όσο για τις ταινίες και πάλι έχεις δίκιο, έχω τόσες στο μυαλό μου, που με έπιασε πονοκέφαλος για φτιάξω τη λίστα!
    :)
    Καλησπέρες και φιλιά!



    Ναυαγέ, ή όταν καταφέρει να σε λιώσει...
    Θα μου κάνεις παρέα να περπατήσουμε την 25ης Μαρτίου στη Βαγγελίστρα το βραδάκι;
    Θα σου πάρω καραμέλες...
    Ένα τεράστιο φιλί!
    Σμουααααααααααααααααααααααααατς!

    your little tomato
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 24/3/07 3:26 μ.μ.  

  • εχεμ, μχμ... πολλά ξεκαθαρίσματα διακρίνω στη μπλογκόσφαιρα γενικώς και μου φαίνεται καλο. για τις ταινίες δεν σχολιάζω, σε κάποιες συμφωνώ απολύτως, κάποιες αλλες δεν θα τις έβαζα σε τοπ, ο Αρχοντας και τα συναφή they are not my pice of cake, για να το πω κομψά...

    εχεμ,μου χρωστάς ένα μέηλ ή δνε θυμάμαι καλά;

    By Blogger Кроткая, at 24/3/07 4:51 μ.μ.  

  • Καλή μου είσαι ξωτικό!!! Ζεις όμως στο lothlorien με τη βασίλισσά μας. Και ξέρεις ποιός τα λέει αυτά the wearer of Narya!!!

    Allmylife να τον δούμε μαζί τον Άρχοντα, να φέρω και τις σημειώσεις μου που κρατώ από τα 14 κ να δεις που δε θα τον φοβάσαι πια!!! Θα το ξημερώσουμε μάλλον αλλά νομίζω ότι είναι για καλό!

    Κροτκάκι μου 15 χρόνια προσπαθώ και τζίφος! Σνιφ...

    By Blogger mithradir, at 24/3/07 9:12 μ.μ.  

  • Krotάκι μου, δεν ξέρω αν είναι ξεκαθάρισμα, απλά ήταν απαντήσεις τύπου "ναι" ή "όχι" που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχα δώσει στον εαυτό μου.
    Και κομψά να μην το πείς καλή μου περί ορέξεως κολοκυθόπετρα.
    (σου χρωστάω απάντηση σε ένα μεηλ που δεν μπορώ να διαβάσω...)
    Καλημέρες και φιλιά!



    Mithradirάκο μου, είμαι ε;
    Σμααααααααααααααααααααααααακ!
    (όταν το λες εσύ σε πιστεύω!)


    Για όλους:
    Σήμερα πολύ θα ήθελα να σας περιγράψω τις περιπέτειες μου το σ/κ στην ενδοχώρα και να εξηγήσω γιατί το κινητό μου χτυπάει πλέον σε ρυθμό κλαρίνου ("Σήμερα Γιώργη Πασχαλιά") αλλά το πρωί που ξύνπνησα ένιωσα επιτακτική την ανάγκη να αφήσω τον εσωτερικό μου κόσμο στη λεκάνη της τουαλέτας, πράξη την οποία επαναλαμβάνω κάθε φορά που έρχομαι σε επαφή με μυρωδιές.
    Άν τη βγλάω καθαρη θα σας τα πώ όλα.
    Αν δεν την βγάλω καθαρή παρακαλώ τα mp3 μου, να μοιραστούν στο κοινό.
    Ευχαριστώ.

    By Blogger Απολλώνια, at 26/3/07 2:08 μ.μ.  

  • Ξωτικά, Άρχοντας, Μάνη, ομίχλη, βροχή.Μαγεία.
    Από την αρχή σε είχα καταλάβει!
    Φιλιά.

    By Blogger Sofogreg, at 27/3/07 5:12 π.μ.  

  • Άρχοντας, Μάνη, Μαγεία.

    Ομίχλη.

    Φιλιά.

    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 27/3/07 2:17 μ.μ.  

  • έφερα τα ποπ κόρν

    μάτσι

    By Blogger Ντεφι, at 27/3/07 2:44 μ.μ.  

  • παίρνω το τραγούδι.
    μπορώ Ευαγγελίτσα μου;




    mith.
    όποτε μου πείς!

    By Blogger allmylife, at 28/3/07 7:12 π.μ.  

  • δεν μπορείς να το διαβάσεις???
    αχ, αν το βρω θα το ξαναστείλω. δεν τα κρατάω τα δικά μου συνήθως...

    σνιφφ...

    Μιθρ, δε νομίζω να τα καταφέρεις. Αρχισα και αν το διαβάζω, θυμάσαι; Και έπληξα τρομερά...

    By Blogger Кроткая, at 29/3/07 1:15 π.μ.  

  • Στο χειλος του βραχου.Στο Τηγανι.

    By Blogger o kairos, at 29/3/07 3:08 π.μ.  

  • asxeto, alla ego kolisa me to proproigoumeno post :o)
    kalo s/k!

    By Blogger Angel Vs Life, at 30/3/07 1:24 μ.μ.  

  • κι εμένα από Καράλη μου αρέσει...

    By Blogger Κλείτωρ, at 31/3/07 2:40 μ.μ.  

  • Ντεφάκι μου,αναψυκτικά οκ! Έλα να σβήσουμε τα φώτα και να δούμε... (παραδόξως ενώ οι υπόλοιποι συνήθως είναι στον καναπέ, εγώ βρίσκομαι στο χαλί...)
    Σμααααααααααααααααααααααααακ!
    :)


    allmylife, αμε!
    :)


    Κροτένια μου, το ζήτημα ελύθη!
    :)


    Καιρέ, κάνω γαμπρό απο το Βαχό, οπότε θα έχω και ένα κίνητρο πρισσότερο να πηγαίνω...
    :)


    angel vs life --> :) :) :)
    Καλήμέρα!


    Κλειτωράκο μου, το ήξερα πως έχουμε πολλά κοινά! χεχεχε!
    Σμαααααααααααααααααααααακ!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 3/4/07 2:32 μ.μ.  

  • Tι έχετε πάθει όλοι κι έχετε εξαφανιστεί??????

    By Blogger Lost, at 3/4/07 8:43 μ.μ.  

  • Εχμμμ...
    Είμαι κομμάτι κυκλοθυμική...
    Έχω και κάτι απο κομήτη...

    Αλλά είμαι εδώ.
    Καλημέρες!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 4/4/07 9:47 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home