Αστάθμητος παράγοντας

Τετάρτη, Απριλίου 04, 2007

Άφεση αμαρτιών και ίαση ψυχών τε και σωμάτων

Συχώρα με πάτερ, δεν θα πω ότι αμάρτησα.

Να είμαι εδώ, μπροστά σου, μεγάλη βδομάδα, σαν φίλος προς φίλο. Σαν άνθρωπος σε άνθρωπο, για ν’ αλαφρύνουμε ο ένας το μυαλό του άλλου. Βγάλε λοιπόν το ράσο και κάτσε κάνε μου παρέα.
Στη ζωή μου πάτερ με ακολουθάνε μια ευχή και μια κατάρα.
Η ευχή μου ήταν η τύχη.
Ναι, στάθηκα πολύ τυχερή. Είμαι πια στα εικοσιοκτώ και έχω νιώσει πως είναι να αγαπάς. Ακόμα περισσότερο, ένιωσα την ευλογία να σε αγαπάνε.
Γνώρισα, μίλησα, γεύτηκα και μύρισα.
Τώρα πια σιγά σιγά, όπως η σειρά προστάζει. Έτσι όπως η συνείδηση μου το προστάζει.

Η κατάρα μου πάτερ είναι πως είμαι ικανή να αγαπήσω κάθε άνθρωπο, εκτός από έναν. Εμένα πάτερ. Εμένα.
Ναι έχεις δίκιο, είναι παράξενο. Από την άλλη ίσως και να το περίμενες, εσύ που με ξέρεις από παιδί. Θυμάσαι που δεν μίλαγα πολύ;

Μπήκα από νωρίς στα βαθιά πάτερ, βιάστηκα.
Δεν πρόλαβα να μεγαλώσω και βούτηξα απο μοναχή μου στα βαθιά. Θαλασσοπνίγηκα και όταν με μέτρησα με βρήκα λίγη.
Δεν με συμπαθώ ξέρεις. Όλο σε μπελάδες με βάζω και όλο τρέχω.
Εσύ πάτερ δεν έμαθες ποτέ τα κατορθώματά μου, η πίστη στο θεό σου δεν θα σε άφηνε να τα αντέξεις. Θα με φώναζες μαύρο πρόβατο.
Και πάτερ μια και είπαμε να ξομολογηθούμε, σου λέω και μαύρο πρόβατο είμαι και μαύρη ψυχή έχω. Δεν τα παίρνω πίσω τούτα.
Μόνο ένα θα έπαιρνα πίσω. Ένα που έκανα κακό στον εαυτό μου και τώρα έχω για προίκα σακατεμένο στομάχι. Μόνο τη βουλιμία θα έπαιρνα πίσω. Μόνο.
Ούτε το τσιγάρο δεν μετανιώνω, και ας την έχω ζήσει την κουταμάρα του, ούτε το παραπάνω ποτό που και που.
Ούτε που καμιά φορά μου λένε πως είμαι ελέφαντας και κάνω σαν ελέφαντας, γιατί να ξέρεις πάτερ οτι δεν μου πολύ-κόβει και δεν λέω ότι δεν χρειάζεται να δείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Δεν είμαι και μου φαίνεται, πάει και τέλος.

Να το μόνο που θέλω πάτερ να φέρω παλάτζα είναι η κουταμάρα μου. Ότι μου πούνε το χάβω σαν κουτορνίθι. Γίνομαι σκάλα σου λέω. Γερή πέτρινη, τόσο κουτορνίθι είμαι.
Ξέρεις πάτερ το χειρότερο;
Το χειρότερο είναι πως δεν πιστεύω στο θεό σου, για να λέω ότι θα με ανταμείψει εκείνος.
Γι’ αυτό σου είπα είμαι πολύ τυχερή. Βρέθηκε άνθρωπος και με αγάπησε πολύ, έτσι όπως είμαι. Με ευλόγησε. Να σου πω και ένα μυστικό πάτερ; Και τώρα πολύ με αγαπάει αλλά φοβάται πιο πολύ.

Πιστεύω σε όλους εκτός από μένα. Και αυτό το ξέρω, συμπάθα με που θα το πω έτσι, είναι μεγάλη μαλακία.

Βάλε τώρα να πιούμε ένα τσίπουρο.
Φώναξε και το Χριστό να πιει μαζί μας, να μπορέσουν να περάσουν και φέτος τα πάθη του.



ΟΤΕ ΔΕ ΗΛΘΕΝ Η ΕΚΤΗ ΩΡΑ ΣΚΟΤΟΣ ΕΓΕΙΝΕΝ ΕΦ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΓΗΝ ΕΩΣ ΩΡΑΣ ΕΝΝΑΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑΝ ΤΗΝ ΕΝΝΑΤΗΝ ΕΒΟΗΣΕΝ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΜΕΤΑ ΦΩΝΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΛΕΓΩΝ ΕΛΩΙ
ΕΛΩΙ ΛΑΜΑ ΣΑΒΑΧΘΑΝΙ


Σημείωση: Ακούμε τον Ψαρονίκο να τραγουδά το τέλος και θα συνεχίσουμε να τον ακούμε για αρκετές μέρες.

13 Comments:

  • Όλες οι ωραίες αλλαγές στη ζωή μας, κάπως έτσι ξεκινάνε. Από μια αυτοκριτική, από μια εξομολόγηση.

    By Blogger ναυαγός, at 4/4/07 5:32 μ.μ.  

  • Καλή σου ανάσταση και καλό Πάσχα...
    Είναι καλό να μη μετανοιώνεις για αυτά που έκανες στη ζωή σου. Είναι καλό να κάνεις αυτοκριτική και να έχεις έτσι το γνώθις εαυτόν. Είναι κακό όμως να τα ρίχνεις όλα στον εαυτό σου. Θάρρος!!!
    Υστερόγραφο: Αυτό για τον ελέφαντα δεν κατάλαβα. Τόσο καλή μνήμη έχεις;;; Δεν είν' κακό...

    By Blogger isiodos, at 4/4/07 6:55 μ.μ.  

  • ωχ! κι εγώ μαυρο πρόβατο είμαι και μαυρη ψυχή και μαυρος στο χρώμα με μαυρα μαλλιά... ρε λες τελικά να φταίω εγώ;

    By Blogger Κλείτωρ, at 4/4/07 7:02 μ.μ.  

  • Μακαριοι οι αφελεις και οι καλοπροαιρετοι.Οτι αυτοι αισθανονται.Καλη ανασταση.

    By Blogger o kairos, at 5/4/07 12:13 π.μ.  

  • Ναυαγέ, συμπατριώτη μου, έχεις δίκιο. Όλα αρχίζουν έτσι.
    Καλημέρα και φιλί.
    :)



    Θεόφραστε, προσπαθώ αποδίδω τις ευθύνες στα μερίδια που αναλόγούν. Έπειτα το μόνο που μπορώ να ελέγξω είναι ο οίκος μου. Γι΄αυτό και τόσο κατηγόρια.
    Μνήμη σχεδόν άριστη, αλλά ακόμη ελέφαντας δεν έιμαι! χεχεχε!
    Καλημέρα και πολλές ευχές για τις ημέρες που έρχονται.
    Φιλί.

    By Blogger Απολλώνια, at 5/4/07 10:03 π.μ.  

  • Κλειτωράκο μου, αγαπημένε μου, ναι ναι και ναι, εσύ φταίς!
    χεχεχεχεχε!
    Μαυρούκο, φιλιά πολλά!
    υ.γ. δύο μαύρα πρόβατα κάνουν κοπάδι; (τώρα που ξέρουμε πάντως τη συνταγή κάνουν και κόμμα! μουαχαχαχα)
    Σμαααααααααααααααααααακ!




    Καλή ανάσταση Καιρέ. Να μη σου λείψει ποτέ σου τίποτα, έτσι σου πρέπει.
    :)
    Καλημέρα

    By Blogger Απολλώνια, at 5/4/07 10:13 π.μ.  

  • Καλή Ανάσταση Απολλώνια.
    Να αγαπάς τον εαυτό σου... έτσι θα δώσεις χαρά σε όσους σε αγαπούν!
    Φιλί μεγάλο

    By Anonymous Ανώνυμος, at 6/4/07 9:42 π.μ.  

  • Αυτό είναι. Και άλλο τόσο.

    Καλή ανάσταση απ. :-)

    By Blogger Κολοκύθι, at 6/4/07 8:27 μ.μ.  

  • ήρθε.
    και ήπιατε τσίπουρο μαζί.
    δεν ήρθε;


    Καλή Ανάσταση Ευαγγελίτσα μου.

    By Blogger allmylife, at 7/4/07 10:24 π.μ.  

  • χρονια πολλα Απολλωνια!

    μην το κανεις αυτο στον εαυτο σου!
    δεν ειναι αποδειξη οτι εχεις αγαπηθει ? χρειαζεσαι και αλλη?

    (ξερω τα λογια ειναι ευκολα...συγχωρα με!)

    By Blogger AVRA, at 11/4/07 11:31 π.μ.  

  • Δελφινάκι, ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Να είσαι καλά!
    Φιλιά!



    Κολοκυθάκι, έεεετσι έτσι!
    ;)
    Σμααααααααααααααααακ!



    Allmylife, ήρθε. Έφυγε μόνο για να πάει να αναστηθεί. Πολύ καλό παιδί, θαύματα κάνει σου λέω...
    ;)
    εχεχεχε!
    Σμαααααααααααααααακ!



    Αύρα μου, δεν ξέρω αν είναι απόδειξη, αλλά είναι κάτι πολύ σημαντικό...
    Εν αρχή είναι ο λόγος καλή μου, οπότε κάναμε καλή αρχή!
    ;)
    Φιλιά!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 11/4/07 5:20 μ.μ.  

  • καλά όλα αυτά apollonia όμως δεν μας είπες!!!!!
    ο Κύριος ήρθε στην παρέα σας?
    στοίχημα πως όχι και ξέρεις γιατί?
    γιατί βαρέθηκε με μας και εμείς μ' αυτόν.

    By Blogger priest, at 30/7/09 8:32 μ.μ.  

  • [url=http://sapresodas.net/][img]http://vioperdosas.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
    [b]in selling software, [url=http://vioperdosas.net/]or selling software[/url]
    [url=http://sapresodas.net/]buy scrabble software[/url] windows vista background want to buy software
    kaspersky internet security 2009 and mcafee [url=http://sapresodas.net/]adobe creative suite 4 design premium[/url] power policies windows xp registry
    [url=http://vioperdosas.net/]buy windows mobile software[/url] quarkxpress 6 english
    [url=http://vioperdosas.net/]microsoft office 2007 enterprise[/url] way to buy photoshop
    doctor office software [url=http://sapresodas.net/]software support price[/url][/b]

    By Anonymous Ανώνυμος, at 20/1/10 4:05 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home