Αστάθμητος παράγοντας

Τετάρτη, Απριλίου 11, 2007

Αντρική σκέψη.

Αγαπημένο μου περιοδικό, με λένε Σάκη.
Σου γράφω γιατί έχω ένα πρόβλημα.

Υποψιάζομαι πως η γυναίκα μου με απατά.

Γι αυτό το λόγο αποφάσισα ένα βράδυ να την παρακολουθήσω.
Περίμενα κάτω από το σπίτι μας και την είδα να κατεβαίνει και να μπαίνει στα αμάξι. Την ακολούθησα και εγώ με το δικό μου, από απόσταση και δεν με κατάλαβε.
Βγαίνει από την πόλη και κατευθύνεται προς την θάλασσα.
Κάνει δεξιά, βγαίνει στην παραλία, που ήταν παρκαρισμένο ένα άλλο αμάξι.
Κατεβαίνει, ανοίγει την πόρτα και μπαίνει μέσα στο άλλο αυτοκίνητο.
Ανοίγω την πόρτα σιγά σιγά, βγαίνω και εγώ, σκυμμένος για να μη με δουν.
Πηγαίνω σκυφτός προς το μέρος τους, βλέπω και μια γρατσουνιά στο δεξί φτερό.

Σε παρακαλώ πολύ, αγαπημένο μου περιοδικό, θέλω τη βοήθειά σου,

Να τη φτιάξω μόνος μου ή να το πάω στο μάστορα;


Ανάλαφρη, ανοιξιάτικη, γιορτινή διάθεση…
Προέρχεται από στιγμές επαρχιακής ευδαιμονίας αστικού δαίμονα.



Ικανοποίησα το ένστικτο του κυνηγού. Κυνήγησα αρνιά μέσα στη στάνη.
Ικανοποίησα το ένστικτο του εξερευνητή. Εξερεύνησα τους δρόμους οδηγώντας. (χωρίς καν να προκαλέσω έστω ένα μονό-νεκρο ατύχημα)

Ανικανοποίητη έμεινε η επιθυμία μου να κάνω βόλτα, χωρίς σέλα και χαλινάρι, με το αρσενικό (το αναφέρω γιατί είναι άνοιξη) άλογο, αλλά μάλλον αυτό ήταν για καλό της σωματικής μου υγείας.
Τελική επίδοση 2-1.
Δεν είναι και άσχημο σκορ τελικά…

Υ.Γ. Ντρέπομαι και μόνο που το σκέφτομαι. Αποφάσισα να κάνω δίαιτα.
Μένει να αποφασίσω και πότε θα την κάνω.


Ανάλαφρο και το άκουσμα, Craig David -7 Days.

20 Comments:

  • Χρόνια πολλά!!!Χαλαρώστε κι απολαύστε τις ηλιόλουστες μέρες,αγαπητή...;)

    Σμάτς!*

    By Anonymous Ανώνυμος, at 11/4/07 8:34 μ.μ.  

  • Μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας....
    Σε άλλους το σκόρ ήταν μάλλον ήττα. Η νίκη και με ένα γκόλ διαφορά δεν χάνει την αξία της...
    Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.

    By Blogger isiodos, at 12/4/07 12:37 π.μ.  

  • Μια που λες να ξεκινήσεις δίαιτα, δύο είναι οι καλές... Η μία της πάπιας (τρως τα πάντα και κάνεις την πάπια) και η άλλη του ανανανά (τρως τα πάντα και ανανα...) Χριστός Ανέστη!!!!

    By Blogger fevis, at 12/4/07 9:05 π.μ.  

  • βρισκομαστε στο ιδιο σταδιο...!
    ειμαι αναποφασιστη για το ποτε !

    By Blogger AVRA, at 12/4/07 11:21 π.μ.  

  • Evelinaκι, χρόνια πολλά!
    Το κατά δύναμη! (ψέμματα λέω, τις απολαμβάνω τρελά, με χτύπησε η άνοιξη κατακούτελα!)
    Φιλια πολλάααααααααα!
    Σμαααααααααααααααακ!
    :)



    Θεόφραστε, δεν τα θέλουμε όλα δικά μας, είναι όλα δικά μας! :p
    χεχεχε!
    Η νίκη είναι πάντα νίκη, έχεις απόλυτο δίκιο!
    (εσύ πως πέρασες;)
    Χρόνια πολλά
    ευχές και φιλιά!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 12/4/07 11:58 π.μ.  

  • Fevis, προς το παρόν ακολουθώ την πρώτη... Μάλιστα σφυρίζω και αδιάφορα για να πετύχει καλύτερα!
    Τη του ανανά την κάνω μόνο το καλοκαίρι!
    χεχε!
    Χρόνια πολλά!



    Αύρα μου, νομίζω οτι το πότε μου έγινε ποτέ.
    Θα προτιμήσω ατελείωτες ώρες αχαλίνωτης άσκησης.
    :)
    Χρόνια πολλά!
    Σμαααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 12/4/07 12:00 μ.μ.  

  • Αρσενικο αλογο χωρις χαλιναρι δεν παει βολτα.Αρσενικη σκεψη..))

    By Blogger o kairos, at 12/4/07 1:29 μ.μ.  

  • Πάει, αλλά δεν πάει θηλυκά.
    Για αρχή. Μετά συνηθίζει.
    Όλα είναι θέμα τριβής, συνήθειας ή/και ανάγκης...
    Λογική σκέψη.
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 12/4/07 2:18 μ.μ.  

  • Ωραία διάθεση δύσκολες αποφάσεις. Τα πάντα για να νιώθουμε καλά μέσα μας.

    By Blogger Ναυαγός, at 12/4/07 5:44 μ.μ.  

  • Δις-κολες αποφάσεις.
    ;)
    Αν με δείς να σφυρίζω ξέρεις την εξέλιξη... Που θα με δείς.
    Να νιώθουμε καλά ΜΕΣΑ.ΜΑΣ.
    ΜΑΣ.
    Καλά.
    Όλοι. Αλληλεξάρτηση.
    :)

    Φιλιά!

    By Blogger Απολλώνια, at 12/4/07 6:00 μ.μ.  

  • ε,για μια γρατζουνια δε χαθηκε κι ο κοσμος...!

    να την αφησει οπως ειναι

    By Blogger ONOMATODOSIA, at 12/4/07 8:28 μ.μ.  

  • Χρόνια Πολλά. Ενδιαφέρουσες διακοπές. Ευτυχώς πάντως που είπες ότι το αρσενικό είναι άλογο (γιατι με τη σέλα με μπέρδεψες) :)))

    By Blogger ο δείμος του πολίτη, at 12/4/07 11:45 μ.μ.  

  • εσύ είσαι του Απόλλωνα.
    και να φυλάξεις το σπαθί,
    την ακεραιότητα και το ήθος σου - για σένα.

    να φυλαχτείς από αυτούς που προσπάθησες να με προφυλάξεις και δεν σε άκουσα.

    το "σεντόνι" σου στα σχόλια μου,
    φυλαχτό της ψυχής μου.

    By Blogger allmylife, at 13/4/07 3:04 μ.μ.  

  • Ονοματοδοσία, συμφωνώ απόλυτα!
    :)
    Σμαααααααααααααααααααααακ!




    Δείμο, χρόνια πολλά!
    Πάντως, έτσι όπως το θέτεις το ζήτημα και λόγω άνοιξης, το μυαλό μου πάει σε ακόλαστα και επικίνδυνα μονοπάτια...
    χεχεχεχε!
    Φιλιά!
    :):):):)

    By Blogger Απολλώνια, at 13/4/07 3:24 μ.μ.  

  • Λένη, ο θεός ήλιος είναι μεγάλος και χωράει και τις δύο.
    Τα σπαθιά μου τα απολαμβάνω, εξάλλου η γενιά μου είναι νομάδες και συχνά πολεμιστές.
    Ξέρεις όμως τα καλά λόγια δεν μου αξίζουν, τη δύναμή μου την παίρνω απο τη γή και απο το φόβο μου ή έστω την επιθυμία μου να βγώ ζωντανή.
    Είναι αστείο, αλλά ούτε εγώ θα με άκουγα. Στην πραγματικότητα ούτε εγώ με ακούω και είσαι μάρτυρας γεγονότων που προκαλώ με την ξεροκεφαλιά μου αυτή. Σε διαφορετικές περιπτώσεις όμως.

    Σε ευχαριστώ που με τιμάς.

    (Ο κύκλος είναι το σχήμα που θαυμάζω γιατί περιέχει τεράστια σοφία. Για να τον κλείσεις πρέπει να φτάσεις στην αρχή του και η πορεία σου είναι τόσο καθοδική όσο και ανοδική. Δεν περιλαμβάνει αιχμές, είναι ομαλός και περικλείει προστατευτικά το περιεχόμενό του.)
    Φιλιά πολλά.
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 13/4/07 3:45 μ.μ.  

  • καλά πέρασες!
    (φάτσα το ψιψίνι!)
    Εύχομαι και καλύτερα!

    By Blogger An-Lu, at 15/4/07 11:06 μ.μ.  

  • Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Λίτσα.
    Πολύ πλάκα το κείμενο, ωραίο το ψιψίνι χαχαχαχα

    -=OCEANBORN=-

    By Anonymous Ανώνυμος, at 16/4/07 5:52 π.μ.  

  • Γοργονίτσα μου, πολλές πολλές ευχές και σε εσένα!
    Φιλιάααααααααααα!
    :)



    Χρόνια πολλά Χρήστο.
    Να είσαι καλά.

    By Blogger Απολλώνια, at 17/4/07 12:30 μ.μ.  

  • Το να σφυρίζεις αδιάφορα μερικές φορές φέρνει καλύτερα αποτελέσματα (το σχόλιο αφορά τη γρατζουνιά)!!!

    Καλημέρα σου

    By Blogger Λούκι, at 18/4/07 10:07 π.μ.  

  • Λούκι μου στάνταρ!

    Ειδικά αν τη γρατσουνιά την έκανες μονάχος σε ξένο αμάξι!
    χεχεχε!

    Δεν φταίω.... Άνοιξη!
    :)
    Σμαααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 19/4/07 6:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home