Αστάθμητος παράγοντας

Δευτέρα, Μαρτίου 05, 2007

Γράμμα.

Φιλενάδα,




Δεν θα αρχίσω τα γράμμα μου με χαιρετισμούς. Δεν χωράνε σε αυτή τη στιγμή.

Ξέρεις μάτια μου υπάρχει μια στιγμή που ξυπνάς.
Δεν έχει σημασία αν ξυπνάς από εφιάλτη ή από το πιο όμορφο όνειρο της ζωής σου.
Δεν έχει σημασία τι είναι εκείνο που σε ξύπνησε.
Σημασία έχει πως ξυπνάς, πως έρχεται η ώρα να διαχειριστείς την κατάσταση.

Παρατήρησε τι έχει μείνει στο δωμάτιο από την προηγούμενη νύχτα.
Σου αρέσει;
Σου φτάνει;
Και κυρίως, σε νοιάζει;

Μην απαντήσεις ακόμη.
Απάντα σε κάτι άλλο πρώτα: θυμάσαι από τι αποτελείσαι έτσι δεν είναι;

Είμαι σίγουρη κορίτσι μου για σένα. Όπως είμαι και για μένα.
Μεταξύ μας τώρα, το ξέρω πως και οι δύο μας το ξεχνάμε συχνά αυτό.
Καμιά φορά το κάνουμε εν γνώσει μας.
Δεν είναι κακό αυτό όμως. Το απολαμβάνουμε και αυτό είναι που έχει σημασία.
Το κακό είναι πως όταν το ξεχνάμε πολλοί είναι εκείνοι που παραμονεύουν να πάρουν από τα χέρια μας τον έλεγχο μας.
Όμως ξεχνάνε μάτια μου πως σαν φυσική εξέλιξη ο προσωπικός μας έλεγχος θα επιστρέψει σε εμάς.
Γιατί έτσι είναι σχεδιασμένα τα πράγματα να γίνονται, μέχρι το τέλος.
Γιατί όσες μάσκες και να μας φορέσουν για να καλυφθούν, εκείνες θα πέσουν μόνες τους, χωρίς καν να προσπαθήσουμε. Όπως ακριβώς πέφτουν τα φύλλα όταν κιτρινίζουν.

Νιώθω πως και εσύ όταν έρχεται η ώρα απολαμβάνεις να δείχνεις τα δόντια σου.

Αλλά δεν το κάνεις συχνά.
Ξέρεις πως είναι περιττό.
Το ξέρεις πως οι απειλές προορίζονται μόνο για τους ξοφλημένους.
Και οι ξοφλημένοι δεν σου αρέσουν.
Ας υπάρχουν αλλά να μην γυρίζουν δίπλα σου. Τους αγνοείς.
Και έχεις δίκιο. Δεν σε αφορούν ούτε στο ελάχιστο.

Τεντώσου νωχελικά λοιπόν.
Θυμήσου πόσο όμορφη είσαι.

Σε φιλώ και να ξέρεις πως σ’ αγαπώ.

Η εκ της στάχτης αναγεννηθείσα.

Φοίνιξ.

18 Comments:

  • Hello!
    How are you? This work is very nice. Thank you.
    Good week for you

    By Blogger david santos, at 5/3/07 3:19 μ.μ.  

  • Δύσκολα λόγια για επεξεργασία.
    Αουτς.
    Βαρή και ασήκωτο άουτς.

    By Blogger Κολοκύθι, at 5/3/07 6:09 μ.μ.  

  • αυστηρο υφος...

    ωραια η ζωγραφια.εσυ την εκανες ε;

    einfach,alles super!

    By Blogger ONOMATODOSIA, at 5/3/07 6:23 μ.μ.  

  • David, thanks!
    Good week for you to!
    :)



    Κολοκυθένια μου, ίσως είναι απο τα πιο τρυφερά μου κείμενα... Μην κοιτάς που δεν του φαίνεται.
    Όταν νιώθεις πως ένα δικό σου πλάσμα ξεχνά πόσο υπέροχο είναι, δεν θα πρέπει να του το πείς; Πόσο μάλλον αν βλέπεις πως του επιτίθονται "θηρία".
    Σε φιλώ πολύ!
    Σμαααααααααααααααααααααααακ!
    :)


    Ονοματοδοσία μου, δυστυχώς η ζωγραφιά δεν είναι δική μου... (πολύ θα το ήθελα) είναι του κ. Marini...
    Το ύφος έχεις δίκιο είναι αυστηρό. Χρειάζεται όμως καμιά φορά γαμώτο...
    Φιλιά πολλά!
    ;)
    Σμαααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 5/3/07 6:47 μ.μ.  

  • εδώ που τα λέμε.....
    είναι ότι πιό όμορφο έχω διαβάσει εδώ και πάρα πολύ καιρό!!!!!!!!!!!

    By Blogger allmylife, at 5/3/07 9:23 μ.μ.  

  • Allmylife, ξέρεις κάτι, όταν κλείνεις τα μάτια και βλέπεις κάτι όμορφο είναι δύσκολο να μην καταφέρεις να γράψεις όμορφα!(ακόμη και για εμένα)
    :)

    Αγκαλιές πολλές και φιλιά.

    By Blogger Απολλώνια, at 6/3/07 12:32 μ.μ.  

  • Υπόκλιση.
    Το σωστό είναι να συνεχίσεις να γράφεις. Περισσότερο. Αξίζεις.
    Σμααααααααακ!
    (καλά το έκανα;)

    By Blogger Sofogreg, at 6/3/07 3:43 μ.μ.  

  • Άριστα, άριστα!

    (ναι.)

    Σμαααααααααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 6/3/07 4:43 μ.μ.  

  • πάρα πολύ όμορφο, εύγε!

    έτσι, να μην ξεχνιόμαστε. μπράβο.

    By Blogger Кроткая, at 6/3/07 8:17 μ.μ.  

  • Το θέμα είναι να ξυπνάμε που και που, γιατί δυστυχώς δεν μας συμβαίνει συχνά!

    Καλημέρα

    By Blogger Λούκι, at 7/3/07 9:53 π.μ.  

  • Κροτάκι μου γλυκό μερσί...

    Σμααααααααααααααααααααααααακ!

    :)
    Καλημέρα!



    Λούκι μου, έχεις δίκιο γαμώτο...
    Αλλά να, γι' αυτό είναι οι άνθρωποι γύρω μας, να μας τα θυμίζουν που και που!
    ;)
    Καλημέρα
    Σμααααααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 7/3/07 11:44 π.μ.  

  • Η γνωση μεταδιδεται.Η πειρα αποκτιεται.Φιλια.

    By Blogger o kairos, at 7/3/07 6:27 μ.μ.  

  • Όμορφα λόγια...Και πολλές φορές,το όμορφο πρέπει να είναι "σκληρό" για να μεταδοθεί το σωστό νόημα.

    Σμάααακ!;)

    By Anonymous Ανώνυμος, at 8/3/07 12:31 π.μ.  

  • Καιρέ, δεν έχω γνώση να μεταδώσω, ούτε έχω πείρα να επιδείξω.
    Το μόνο που έχω είναι η ικανότητα να παρατηρώ, άντε ίσως και να αισθάνομαι.
    Γι' αυτό το μόνο που μου επιτρέπω να κάνω είναι να υπενθυμίζω...
    Φιλιά!
    :)


    Εβελινάκι, έχεις δίκιο... (βέβαια έχω και μια τάση να γίνομαι τερμινέιτορ, αλλά δεν το κάνω και θέμα!)
    Μιλ μερσί!
    Σμαααααααααααααααααααααακ!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 8/3/07 12:33 μ.μ.  

  • Ετσι πρέπει... και μπράβοοο

    By Anonymous Ανώνυμος, at 9/3/07 12:19 μ.μ.  

  • Δελφινάκι σ' ευχαριστώ πολύ!
    Καλωσήρθες!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 9/3/07 12:49 μ.μ.  

  • η απόλυτη ταύτιση (για μένα είναι?..οι σκέψεις που δεν έχω την ικανότητα να γράψω τόσο ολοκληρωμένα?)
    το τυπώνω για ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΩ

    By Blogger μαύρη γάτα, at 9/3/07 2:53 μ.μ.  

  • Να μην ξεχνάς γατούλα.
    Να αφήνεσαι αλλά να μην ξεχνάς.
    Είναι για όλες μας.

    Καλησπέρα!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 9/3/07 4:01 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home