Αστάθμητος παράγοντας

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007

Άτιμη ΚΕνΟνία

3,2,1 πάμε πρόβα

...

Καααααααααααααααααααααααααατ

- Αγόρι μου τι είναι αυτά; Έτσι είπαμε;

- Βάλε πάθος, βάλε συναίσθημα. Θέλω να δω στα μάτια σου πως την θέλεις, πως τη ζητάς.
Συγκεντρώσου επιτέλους, ο υιός του θεού είσαι.

- Μα πατέρα, δεν μπορώ. Δεν το αισθάνομαι.

- Υιέ μου τα είπαμε τόσες φορές, μη με κουράζεις, η γη έχει αλλάξει.
Δεν γίνεται αλλιώς.
Για τη δεύτερη παρουσία πρέπει να διαλέξεις:
εραστήΣ ή εθνικιστήΣ.

Ετικέτες

9 Comments:

  • Αυτή η εργασία είναι πολύ καλή. Αγαπώ τον πολιτισμό ελληνικά. Tnak εσείς

    By Blogger david santos, at 21/2/07 5:13 μ.μ.  

  • Χιχ προς το παρόν βαριεστημένοΣ φαίνεται.

    By Blogger ellinida, at 21/2/07 5:31 μ.μ.  

  • guten abend.
    und? alles klar?
    ich habe diesen post nicht verstanden...

    ps arxisan ta ma8hmata.xaxa!makia makia!

    By Blogger ONOMATODOSIA, at 21/2/07 7:22 μ.μ.  

  • Ξέρεις πόσες πρόβες θα έπρεπε να είχε κάνει πριν προχωρήσουν στην τελική λήψη; Ίσως άπειρες...

    Καλημέρα

    By Blogger Λούκι, at 22/2/07 11:35 π.μ.  

  • david, thanks!
    :)


    Ελληνίδα, ίσως και να προσπαθεί να βρεί την ταυτότητά του, ανάμεσα σε τόσα που του χρεώνουμε...
    Μάλλον είναι ζόρικα να είσαι θεός.
    ;)
    Καλησπέρα


    Ονοματοδοσία μου, η αλήθεια είναι πως ούτε εγώ το κατάλαβα σήμερα που το ξαναείδα...
    Αυτό με το χαμό που γίνεται μέσα στο κεφάλι μου πρέπει να το δουλέψω ακόμη...
    Μάλλον έτσι βγαίνει η απογοήτευσή μου για το τι θεωρούμε σπουδαίο σήμερα. (τα λεφτά δεν τα ξέχασα, αλλά με πονάει το ζήτημα τις τελευταίες μέρες και δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι)
    Καλό απόγευμα και σε σένα!
    (Είδες μαθήτρια που έχεις;)
    :)


    Λούκι μου, θα συμφωνήσω μαζί σου...
    Έχω δε την υποψία, πως το αποτέλεσμα δεν θα βγεί καν στις αίθουσες, μόνο σε dvd...
    ;)
    Καλησπέρες!

    By Blogger Απολλώνια, at 22/2/07 5:27 μ.μ.  

  • κι εγώ που νόμιζα ότι θα ξαναγύριζε ως δημοσιογράφος σε παράθυρα και θα έφερνε τη δευτέρα παρουσία;

    By Blogger Ναυαγός, at 22/2/07 8:46 μ.μ.  

  • Ναυαγέ μου, ο καθένας δίνει τη δική του εκδοχή. Απο εκεί και έπειτα το τί θα κάνει εκείνος είναι θέμα γούστου!
    ;)

    Καλημέρες και φιλιά!

    By Blogger Απολλώνια, at 23/2/07 11:37 π.μ.  

  • πάλι αυτός ο καταραμένος δυϊσμός...;
    εγώ θέλω να είμαι με απ' όλα και χωρίς τίποτα. Γίνεται;

    By Blogger Κλείτωρ, at 24/2/07 3:32 μ.μ.  

  • Κλειτωράκο μου γλυκέ, είσαι στον καλύτερο δρόμο!
    Μην κοιτάς πουγ κρινιάζω, κατά βάθος σε συμμερίζομαι...
    ;)
    Σμαααααααααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 26/2/07 11:33 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home