Αστάθμητος παράγοντας

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007

Καλέ μου καθρέφτη

Μπερδεύεται η γλώσσα και σαν πας να μιλήσεις σου στέλνει την εικόνα του.
Θυμάσαι τις νύχτες μαζί του και θέλεις να ξαναγίνεις έμβρυο, να γίνεις ψάρι, να κολυμπάς χωρίς ανάσα σε μια θάλασσα φτιαγμένη από ζωηρά χρώματα.
Εθίζεσαι και εκείνος μεγαλώνει, σε τραβάει με βία έξω από τα νερά και σε βάζει να ανασαίνεις.
Τρέμεις, σκέφτεσαι πως όταν θα μάθεις να ανασαίνεις θα σε τραβήξει ξανά κάτω και δεν θα υπάρχουν πια τα χρώματα.
Ξέχασες πια τι φοβάσαι.
Ξέχασες πια τι είσαι.


Περιμένεις.


Θυμήθηκες πως ξέρεις να ανασαίνεις.

Κοίταξέ τον. Φοβάται και αυτός. Εσένα.
Ξέρει οτι έχει ήδη ραγίσει.

Είναι πιο εύκολα τώρα, λες και βρήκες εκείνο το τετράδιο που έγραφες παιδί.


Σαν να περπατάς στη βροχή.


Αλήθεια περπατάς στη βροχή;



Σήμερα θα περπατήσω μόνη μου στη βροχή, ξέρω πως είναι νωρίς και ξέρω πως μου αρέσει.
Σημείωση: σήμερα διαβάζουμε με ανοιχτό τον ήχο.

10 Comments:

  • Να περπατήσεις στη βροχή, ξεπλένει όλες τις κακές σκέψεις...
    Καλή βόλτα και καλό απόγευμα

    By Blogger Λούκι, at 16/2/07 5:02 μ.μ.  

  • Λούκι μου, τις κακές σκέψεις τις έπνιξα, για να εξαγνιστώ θέλω τη βροχή.
    :)

    Καλησπέρες και φιλιά!

    By Blogger Απολλώνια, at 16/2/07 5:43 μ.μ.  

  • Ταπεινά να πω πως η βροχή αξίζει μόνο αν σε περιμένει ένα ζεστό μέρος μετά.
    :-)

    By Blogger Ναυαγός, at 16/2/07 8:26 μ.μ.  

  • εμένα δε μου αρέσει η βροχή καθόλου.

    αλλά χαλάλι σου! singing in the rain! (αν και αυτό το τραγούδι μου θυμίζει Κουρδιστό Πορτοκάλι και φρίττω!).

    σου χω μια προσκλησούλα ετοιμάσει, για πέρνα να δεις!

    By Blogger Кроткая, at 17/2/07 2:54 π.μ.  

  • χμ περισσεύουν αρκετά εδώ, όπως τα λόγια να σε πάντα ευτυχισμένη.... με ότι και να είναι αυτό... Καλό Σαββατοκύριακο..

    By Blogger Άρης, at 17/2/07 1:31 μ.μ.  

  • Helo!
    All the best
    Tank you

    I love Greece

    By Blogger david santos, at 17/2/07 9:06 μ.μ.  

  • Ναυαγέ μου έχεις απόλυτο δίκιο!
    :)

    Φιλιά!



    Krotάκι μου γλυκό με έβαλες σε σκέψεις με την πρόσκληση... (όχι τίποτες άλλο έχω ξεσυνηθίσει κιόλας!)
    Η βροχή είναι ωραία ειδικά αν έχει πολύ καιρό να βρέξει!
    Σμαααααααααααααααααααακ!
    :)



    Εντροπία, οι ευχές σου σημαίνουν πολλά και ένα ευχαριστώ δεν φτάνει. Να είσαι πάντα καλά!
    :)



    David Santos thanks a lot!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 18/2/07 1:05 μ.μ.  

  • Ποιά βροχή;

    Κι αυτή η λίγη βροχή που πέφτει, είναι τόσο βρώμικη, φωτεινή μου ομορφιά...

    By Blogger Μαύρος Γάτος, at 18/2/07 2:07 μ.μ.  

  • Ρε συ σε έσενα δε μου βγαίνουν σχόλια.
    Μόνο χαμόγελα μου βγαίνουν.
    :-)

    By Blogger Κολοκύθι, at 18/2/07 3:24 μ.μ.  

  • Γατούλη, θα σου απαντήσω φιλοσοφικά (δεν θα μιλήσω καν για σαπούνι!):
    Η βροχή μας φαίνεται βρόμικη αν δεν θέλουμε να βραχούμε...

    Φιλιά!
    :)



    Κολοκυθάκι μου, τα κολοκυθοχαμόγελα είναι η αδυναμία μου!
    (στο επόμενο ποστ θα δείς οτι οι δυό μας κάνουμε καλό φαγητό!)
    χεχε!
    Σμααααααααααααααααααααααααακ!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 18/2/07 7:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home