Αστάθμητος παράγοντας

Παρασκευή, Ιανουαρίου 12, 2007

Απο αυτή την ώρα της ημέρας και για μια εβδομάδα (και κάτι παραπάνω) τούτο το μαγαζάκι ΑΔΕΙΕΥΕΙ.

Η πρωτοχρονιά θα έρθει και μια βόλτα απο δώ.


Θα μου φανεί χρήσιμη η άδεια.

Έχω να κάνω πολλά, αλλά επιλέγω να μην κάνω τίποτα.


Θα ζητήσω άσυλο στο πατρικό μου σπίτι. Εξάλλου, οφείλω στον εαυτό μου να οργανώσω το σπιτικό πανηγύρι, για τη γιορτή του πατέρα μου την Τετάρτη.

Οφείλω να τσακωθώ μαζί του γιατί θα φέρνει συνεχώς εξάρες και πεντάρες στο τάβλι, γιατί παστώνει αντί να αλατίζει τα φαγητά και άλλα τέτοια σημαντικά...




Ναι, είμαι κόρη του πατέρα μου και ας πέρασε καιρός μέχρι να το ανακαλύψω.


Πίσω λοιπόν στην αρχή, για αρχή.

Ετικέτες

12 Comments:

  • κόρη του πατέρα σου,
    κοίτα να ευχαριστηθείς την άδεια, και ο μαγαζί το φυλάμε εμείς.

    φιλί και καλή επιστροφή,
    χχ

    By Blogger Ντεφι, at 14/1/07 1:42 μ.μ.  

  • Καλά να περάσεις κορίτσι

    Σ;)))

    By Blogger Μαύρος Γάτος, at 14/1/07 4:03 μ.μ.  

  • Ερώτηση: μήπως είστε Παλαιοημερολογίτισσα;

    ¨Ενα ΚΑλικαντζαράκι Σ;)

    By Blogger Μαύρος Γάτος, at 15/1/07 1:17 μ.μ.  

  • Ντεφάκι μου, δεν μπορω να σας αποχωριστώ για πολύ...
    Βλέπεις η τεχνολογία έφτασε και εδώ στο πουθενά!
    Χωρίς πλάκα, τηλεφωνική σύνδεση βάλαμε όταν τελείωνα το γυμνάσιο...
    Φιλιά πολλά πολλά!
    υ.γ. Την τετάρτη κερνάω "κιούλμπασι".
    υ.γ. το μαγαζί είναι στη διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή, ακόμη και αν το μόνο που θέλετε είναι να του βάλετε φωτιά!
    ;)
    (στη φωτο είναι ο πατέρας αού είδε στον σινεμά τον James Dean και ζήλεψε!)
    :)


    Γατούλη μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Είμαι νεοημερολογήτισσα, δηλ. τα καλά και συμφέροντα!
    Σε φιλώ πολύ πολύ!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 15/1/07 3:27 μ.μ.  

  • Απολλωνία,

    δεν το καίμε το μαγαζί σου το αγαπάμε! είδες τελικά ο κυρ' ΟΤΕΣ παντού φτάνει άμα είναι να τσεπώσει...

    ο μπαμπάς κούκλος, ορθώς εμπνεύστηκε.

    Φιλί κι ευχαριστούμε για τα κεράσματα..
    κοίτα να περνάς καλά ε;

    By Blogger Ντεφι, at 15/1/07 8:20 μ.μ.  

  • Και τι δεν θα έδινα, για ένα ταξίδι αυτήν την εποχή!
    Μπορώ όμως με το μυαλό μου, νάρθω να με κεράσεις.
    Στην υγειά του εορτάζοντος!

    By Blogger Sofogreg, at 16/1/07 3:14 π.μ.  

  • καλη ξεκουραση, καλες νικες (στο ταβλι).θα σε περιμενουμε!

    By Blogger AVRA, at 16/1/07 11:03 π.μ.  

  • Εγώ, μετά από μερικά ποτηράκια και πολύ αλάτι στο ψητό κοτόπουλο, σου εύχομαι να περάσεις καλά και ό,τι ποθείς στην αγκαλιά σου να το βρεις!

    By Blogger Heliotypon, at 16/1/07 7:58 μ.μ.  

  • Παντος καταλαβες νωρις οτι εισαι κοριτσι του μπαμπα, αλλους τους περνει χρονια ....

    Καλα να περνας ... παντα

    By Anonymous Ανώνυμος, at 17/1/07 10:57 π.μ.  

  • ντέφι μου φιλιά πολλάααααααα!



    Sofo, προλαβαίνεις, μια ώρα (και κάτι λίγα) δρόμος είναι απο την Αθήνα. Εξάλλου το Ναύπλιο (και τα περίχωρα) είναι όμορφα αυτή την εποχή.
    υ.γ. κατσίκι και μετά καρυδόπιτα.
    Στην υγειά ΜΑΣ.
    :)


    avra μου ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά!
    :)
    υ.γ. ο πατέρας μου στο ζάρι δεν παλεύεται... μιλητό το πάει. χεχε!



    Ηλιότυπε σ' ευχαριστώ πολύ!
    Του παστού και εσείς;
    Πολλές ευχές, πάντα με γεμάτα πιάτα και ποτήρια, να βρίσκουμε μια αφορμή να γιοτάζουμε!
    ;)




    Άρη μου, ποτέ δεν είναι αργά, για κανέναν...
    Να είσαι καλά, να προσέχεις και να περνάς υπέροχα!

    By Blogger Απολλώνια, at 18/1/07 2:42 μ.μ.  

  • ... Ποτέ δεν είναι αργά μα δεν είναι και νωρίς ...

    Απολλώνια

    By Anonymous Ανώνυμος, at 18/1/07 4:12 μ.μ.  

  • Υπεκφυγές γλυκέ μου.
    Τίποτα παραπάνω απο υπεκφυγές.

    By Blogger Απολλώνια, at 18/1/07 4:16 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home