Αστάθμητος παράγοντας

Δευτέρα, Νοεμβρίου 20, 2006

Αγγελία

Μετά από τις δηλώσεις του κ. Μπαλάσκα στο σημερινό δελτίο ειδήσεων του mega το πήρα απόφαση και δημοσιεύω λοιπόν αυτή την αγγελία.


ΖΗΤΕΙΤΑΙ

Νεαρός εύρωστος και ευπαρουσίαστος, με ιδεολογική κατάρτιση και δυναμική παρουσία στον αντιεξουσιαστικό χώρο για να αναλάβει την εκπαίδευσή μου.
Εκτιμώμενος χρόνος απασχόλησης έξι έως δώδεκα μήνες.
Επιθυμητή δυνατότητα απασχόλησης με σύμβαση έργου.
Συστάσεις απαραίτητες.
Αποστείλατε βιογραφικό.




υ.γ. είμαι από εκείνους τους ανθρώπους που κάνουν τη δουλειά διασκέδαση.

16 Comments:

  • αχάχαχα!!
    Θεά.
    Ξεσπάστε κόσμε!!

    By Blogger Chaca-Khan, at 20/11/06 10:41 μ.μ.  

  • καλό κι έξυπνο το post, αλλά τι είπε αυτός; Δεν είδα ειδήσεις

    By Blogger ο δείμος του πολίτη, at 20/11/06 11:39 μ.μ.  

  • TO TAG PHOTO INE OLA TA LEFTA MARINNI O AGAPIMENOS MOU!!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 21/11/06 1:19 π.μ.  

  • Chaca-khan, ανέβασα πίεση στο 18, τα είχα μαζεμένα και απο την πορεία...
    Βιογραφικά όμως δεν βλέπω...
    Μάλλον πρέπει να δώσω και άλλο κίνητρο, δεν πείθω...
    Καλωσήρθες και καλημέρα!
    :)



    Δείμο, για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι τι είπε, εξάλλου άκουγα μόνο τη φωνή μου να κατεβάζει καντήλια.
    Θυμάμαι όμως το ύφος του. "πατρίς-θρησκεία-οικογένεια", "θα σας πατάξομε".
    Θύμωσα.
    Ανατρίχιασα.
    Καλή σου μέρα...



    Δημήτριε, o marini είναι και ο δικός μου αγαπημένος.
    Thanks και καλωσήρθες!
    υ.γ. υπάρχει ταύτιση της άποψής μου την 20/10 και της άποψής σου την 21/11!
    nice!
    Καλημέρα!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 21/11/06 1:06 μ.μ.  

  • Lolll!!!

    άντε, καλό μάθημα!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 22/11/06 12:16 π.μ.  

  • Γειά σου και χαρά σου ψυχή

    Σ:ο)

    By Anonymous Ανώνυμος, at 22/11/06 12:47 π.μ.  

  • Τελικά αυτός ο Μαύρος Ηλίθιος Γάτος είναι πολύ ... κουφός Σ:))))))

    By Blogger Μαύρος Γάτος, at 22/11/06 7:25 μ.μ.  

  • πολύ καλο :-)
    αντε παιδιά...στείλτε κανένα βιογραφικό
    λολ@ΥΓ
    Το σύνθημα στο πανώ είναι καταπληκτικό!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 22/11/06 7:26 μ.μ.  

  • γατούλη...ταυτόχρονα γράφαμε? :-)
    καλησπερααααα :-)

    By Anonymous Ανώνυμος, at 22/11/06 7:26 μ.μ.  

  • ντέφι, φυσικά και να περάσεις και να κεραστείς κιόλας... Συμπάθα με και για την ακαταστασία...
    Περιμένω βιογραφικά τόσες μέρες αλλά αποτέλεσμα ουδέν...
    Πρέπει να αναθεωρήσω τις μεθόδους μου νομίζω.

    Καλωσήρθες και σε ευχαριστώ!
    :)



    Krotάκι μου σ' ευχαριστώ!
    :)
    Μάλλον για τζίφο το κόβω όμως...



    Γατούλη μεταλάχθηκες;
    Είπα και εγώ...
    Σμααααααακ!
    Καλησπέρα!
    :)



    Γατούλα καλησπέρα!
    Με το σύνθημα γέλαγα περίπου μισή ώρα την πρώτη φορά!
    Αθάνατη δεκαετία του 70!
    Βιογραφικά όμως δεν βλέπω...
    Λες να χρησιμοποιήσω το βαρύ οπλισμό;
    Έχω και είκοσι στρέμματα ελιές ξερικές.
    Άντε να δούμε...
    :0)

    By Blogger Απολλώνια, at 22/11/06 9:27 μ.μ.  

  • ακόμα το βιογραφικό?
    έχω και γω δυο δένδρα :-) να τα βάλω???
    καλημέρουδια :-)

    By Anonymous Ανώνυμος, at 26/11/06 12:00 μ.μ.  

  • Καλοοοοοοοο αν και ο κυριος (μπλιαχ) ειναι απαραδεκτος εχει ενα καλο ειναι πλεον ξεκαθαρη η σταση ολου αυτου του συστηματος που εχει δημιουργηθη με την ΝΔ. Πλεον οι Μπατσοι εχουν αποθρασυνθη τελειος ...

    Θανκς απολλωνια

    By Anonymous Ανώνυμος, at 27/11/06 12:07 μ.μ.  

  • ααα πολλη γατή εδω ρε παιδια τη γινετε... χαχαχα

    By Anonymous Ανώνυμος, at 27/11/06 12:08 μ.μ.  

  • Μαύρη γατούλα άστα... απέτυχα. μάλλον θα κατάλαβαν πως δεν είμαι και τόσο καλή μαθήτρια.
    Τζίφος.
    Καλησπέρα!

    :)


    Απαπα, μα πρόκειται περί απόπειρα εξελίξεως.
    Απλά απέτυχε εντελώς.
    μι θενκς
    α! και που είσαι: ενι-ταϊμ!
    ;)

    Σμουααααααααατς!



    καλο μου ντέφι αυτά είναι!
    Σμουατς και απο μένα!

    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 28/11/06 4:07 μ.μ.  

  • Δεν διευκρινίζεις αν η εκπαίδευση θα γίνει με ζαρντινιέρα ή ...με άνευ!

    By Blogger Heliotypon, at 13/12/06 5:51 π.μ.  

  • Ηλιότυπε προτιμώ με ζαρτιέρα και όχι ζαρντινιέρα...

    hehehe!

    Είπαμε το τερπνόν μετά του ωφελίμου.

    ;)

    By Blogger Απολλώνια, at 13/12/06 2:38 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home