Αστάθμητος παράγοντας

Τρίτη, Νοεμβρίου 28, 2006

Μουσικό διάλειμμα

Ακόμη στο νέο μου σπίτι δεν έχω καλά καλά βολευτεί και ο χρόνος μου στο γραφείο είναι περιορισμένος.
Θα ακολουθήσω λοιπόν την παλιά συνταγή της ΕΡΤ, για τις ώρες που δεν είχε πρόγραμμα.


Αντί για εκείνο το αντιπαθητικό σήμα όμως προτιμώ αυτό:



(Σχεδιασμένο απο τον εξαίρετο Marini)

Μουσικούλα.
σημ. αν έχω κάνει κάποια μεγάλη πατάτα (τριπόλεως) στο στίχι είναι που δεν ξέρω ούτε λέξη σχεδόν απο τη γλώσσα, μου το είχαν πρόχειρα μεταφράσει κάποτε και το βρήκα ...παθιάρικο!

Piensa en mi

Si tienes un hondo penar,
piensa en mν.
Si tienes ganas de llorar,
Piensa en mi.

Ya ves que venero tu imagen divina,
Tu pαrvωla boca,
Que siendo tan niρa,
Me enseρo a pecar.

Piensa en mi
Cuando sufras
Cuando llores tambiιn piensa en mi.
Cuando quieras quitarme
la vida, no la quiero
Para nada
Para nada me sirve sin ti.

Piensa en mi
Cuando sufras
Cuando llores tambiιn piensa en mi.
Cuando quieras quitarme
la vida, no la quiero
Para nada
Para nada me sirve sin ti.

14 Comments:

  • Βρε! το σκότωσες!
    Καλημέρες θερμές
    Σ:))))

    By Blogger Μαύρος Γάτος, at 2/12/06 11:02 π.μ.  

  • Ωραίο κομμάτι.

    By Blogger ο δείμος του πολίτη, at 4/12/06 5:45 μ.μ.  

  • Εεεεεε!

    Πού χάθηκες πάλι;;;;;;

    By Blogger Μαύρος Γάτος, at 10/12/06 8:59 μ.μ.  

  • Καλά πάς. προχώρα...

    By Blogger Heliotypon, at 13/12/06 5:43 π.μ.  

  • Γατούλη το σκότωσα αλλά κανένα χεράκι δεν βάζεις... :P
    Πήζω πολύ άσχημα... Sorry.... Σμακ!


    Ντέφι φιλιά πολλά πολλά και σε σένα!
    :)


    Δείμο μου είναι κα-τα-πλη-κτι-κό...
    Βρίσκεται στο cdάκι με τα τραγούδια απο τις ταινέις του Almodovar.


    Ηλιότυπε σ' ευχαριστώ, αν και τελευταία με βρίσκω λίγο πεσμένη...
    ;)
    hehe!




    Φιλιά πολλά σε όλους!
    Δυστυχώς η δουλειά δεν μου αφήνει καθόλου καλή διάθεση και παραμέλησα το μπλο(γ)κάκι μου...
    Θα επανέλθω όμως...

    By Blogger Απολλώνια, at 13/12/06 2:36 μ.μ.  

  • Μα καλά που χάθηκες πάλι..;

    Μπας και είσαι πολύ ερωτευμένη;

    Σε περιμένουμε να γράψεις.

    By Anonymous Ανώνυμος, at 19/12/06 1:03 μ.μ.  

  • μας έλειψες βρε! άντε, άντε, να επιστρέψεις συντόμως!!!

    By Blogger Кроткая, at 19/12/06 4:33 μ.μ.  

  • συνήθως τα πιο παθιάρικα είναι αυτα που δεν καταλαβαίνουμε... Καλέ, που ήσουν και όλοι αυτοί πάθανε στέρηση;

    By Anonymous Ανώνυμος, at 21/12/06 6:01 μ.μ.  

  • α, και το ποστ σου "μαλαματένια λόγια" είναι υπέροχο και πολύ μπροστά.

    By Anonymous Ανώνυμος, at 21/12/06 6:02 μ.μ.  

  • anonymizer, είμαι πολύ ερωτευμένη σε μόνιμη σχεδόν βάση!
    ;)



    krotάκι μου γλυκό και εμένα μου λείψατε... μετά τις 28 που θα ηρεμήσω (αν όλα πάνε καλά) θα επανέλθω με ...νέο πρόγραμμα!
    Φιλιά πολλά και πολλέ πολλές ευχές!
    :)



    Μάνο, έχεις απόλυτο δίκιο, γι αυτό και τα γουστάρουμε!
    Εξαφανίστηκα γιατί οι δουλιές με στρίμωξαν και η λέξη Bonus στα αυτιά μου ακούγεται σαν εφεδρικό αλεξίπτωτο που ανοίγει την τελευταία στιγμή!
    Σ' ευχαριστώ!
    Α! Χτές έψαχνα το "καραούλι" σου στην Ερμού. Θα το βρώ που θαμου πάει! (όπως άπειλεί και ο Δρακουμέλ!)
    ;)
    Καλημέρα!

    By Blogger Απολλώνια, at 22/12/06 12:50 μ.μ.  

  • ����������!

    By Blogger μαύρη γάτα, at 29/12/06 8:46 μ.μ.  

  • χρόνια πολλά πάντα μουσικές στη ζωή σου... κι υγεία.

    By Blogger Ντεφι, at 31/12/06 1:36 μ.μ.  

  • Πόλύ ωραίο το avatar, τρομερό τραγούδι το Piensa en mi και πολύ ωραίος ο Marini - δεν τον ήξερα.
    Καλή χρονιά και ό,τι επιθυμείς.

    By Blogger Sofogreg, at 3/1/07 7:37 μ.μ.  

  • Μαυρο-γατούλα, έχω κάνει μπίρδα μεγάλη... οι γραμματοσειρές έγιναν σαν το μούτρο μου. (ω ναι, κινέζικα...)

    Καλή χρονιά και πολλές πολλές ευχές!



    Καλό μου ντέφι πολλές πολλές για μια χρονιά όπως ακριβώς την έχεις παραγγείλει!
    Σμααακ!



    Sofogreg, καλή χρονιά! Πολλές ευχές και καλή τύχη!
    (εμένα η αρχή δεν με πήγε καλά... με πούλησε η ρουφιάνα)
    Περιμένω οδηγίες για τα ζάρια εναγωνίως, με τρώει το χέρι μου!
    :)
    Καλωσήρθες!

    By Blogger Απολλώνια, at 3/1/07 10:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home