Αστάθμητος παράγοντας

Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006

Alter ego

Ομολογώ!
Με το template του blog έχω απαίσια σχέση. Είμαι όμως και αγύριστο κεφάλι.
Μου πήρε πραγματικά πολύ ώρα για να αλλάξω το backround, και το αποτέλεσμα δεν είναι και το καλύτερο δυνατό. (βοήθεια και συμβουλές ευπρόσδεκτα, μέχρι και τραπέζι κάνω για ανταμοιβή)


Το αφήνω λοιπόν ως έχει για να εξηγήσω τι είναι αυτά τα σκίτσα που εφανίζονται συνεχώς σε τούτο το blog.





Ανήκουν στον σχεδιαστή Enrico Marini και είναι συνήθως απο την ιστορία του Gipsy, καμιά φορά και απο την ιστορία των Raptors.

Η σχέση μου με τη χάρτινη κυριά, τη Sissiah, ξεκίνησε πρίν κάποιο καιρό, ενώ βρισκόμουν σε κάποιο βιβλιοπωλίο με comics στα Εξάρχεια. Είναι η "κακιά" στην ιστορία του Gipsy.

ΕΡΩΤΑΣ.

Απίστευτα θηλυκό, προκλητικό και όμορφο πλάσμα. Εξαιρετικά επικίνδυνο όμως. Γι αυτό και είναι αντικείμενο πόθου.

Ίσως να τη λάτρεψα γιατί είναι μια υπερβολική εικόνα αυτού που θα μου άρεσε να ήμουν.
Ίσως γιατί η αντρική πλευρά του μυαλού μου να τη θεωρεί ως την απόλυτα σεξουαλική γυναίκα.

Τα ίσως είναι πολλά και δεν θα συνεχίσω την ανάλυση, γιατί πολύ απλά δεν με συμφέρει!

Έτσι έγινε λοιπόν η εικόνα της ιντερνετικής μου περσόνας.
(η ανάλυση για το όνομα θα γίνει κάποια άλλη στιγμή, στο μέλλον)

Ετικέτες

9 Comments:

  • ίσως να συμφέρει την Sissiah αν δεν κάνεις την ανάλυση.
    ...κι εκείνος ο αργιλές.... ξεχυλίζει το πάθος της.

    By Anonymous Ανώνυμος, at 27/10/06 8:48 μ.μ.  

  • Αχχχχχχχχχ αυτά τα κόμικ!

    By Blogger Χαρτοπόντικας, at 28/10/06 12:20 π.μ.  

  • (η ανάλυση για το όνομα θα γίνει κάποια άλλη στιγμή, στο μέλλον)

    Οχι καλη μου φιλη δεν θα σε προλαβω !!
    Ισως μετα απο σενα !!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 28/10/06 3:00 π.μ.  

  • Κλειτοράκο μου, τα καλά και συμφέροντα! ;)
    Ακόμα να σταματήσουν οι ΕΑΡιτζίδες-ΑΕΡιτζίδες βρε;
    Με θες για γραμματέα διαφωτισμού;
    χεχε!
    Σμουαααααατς!

    υ.γ. καφέ λέμεεεεεεε



    Χαρτοπόντικα, όπως λέει και κάποιος που ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΛΑ: "Τον χώρο από αρχής εποίκισε ο στεναγμός..."
    Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω: Αχχχχχ!
    :)



    Anonymous, το οτι θα αναλύσεις μετά απο εμένα το θεωρώ σαν δέσμευση!

    By Blogger Απολλώνια, at 29/10/06 8:44 μ.μ.  

  • χαίρομαι που με βρήκες γιατί έτσι μπόρεσα να σε βρώ!
    κρύβει βαθύ ερωτισμό η περσόνα σου κι είμαι περίεργη να δω που θα σε βγάλει :)

    By Anonymous Ανώνυμος, at 29/10/06 10:21 μ.μ.  

  • Druuna και εγώ είμαι περίεργη για να δώ που θα με βγάλει...
    Προς το παρόν και στις περισσότερες των περιπτώσεων, το απολαμβάνω!

    Καλωσήρθες (και χάρηκα)

    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 29/10/06 10:55 μ.μ.  

  • Δεν εχω διαβασει ακομα απο το blog σου κατι.. εκτος απο το τελευταιο το παρον. Παντος αν θες καποια βοηθεια κατι μπορω να κανω. Οχι παρα πολλα αλλα οσο να ναι :)

    By Anonymous Ανώνυμος, at 1/11/06 5:31 μ.μ.  

  • Να σου κάνω μιά εξομολόγηση: Βρίσκω την δική σου περσόνα πολύ ερωτική. Ειδικά εκείνη η περιγραφή του δικού μου Βλογ στο Blogroll σου με έστειλε!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 2/11/06 8:12 π.μ.  

  • useme, σε υπερ υπερ ευχαριστώ...
    θα έχεις λίαν συντόμως mail γεμάτο απορίες...
    Καλωσήρθες!

    :)

    Ηλιότυπε, τα πράγματα τα περιγράφουμε όπως τα αντιλαμβανόμαστε.
    Καλησπερα σου!
    ;)

    By Blogger Απολλώνια, at 2/11/06 10:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home