Αστάθμητος παράγοντας

Τρίτη, Νοεμβρίου 14, 2006

Ιστορίες

Από παιδί συνήθιζα τις νύχτες που δεν μπορούσα να κοιμηθώ να φτιάχνω ιστορίες.
Απλές και όμορφες ιστορίες.
Με πρωταγωνιστές ανθρώπους που δεν υπήρχαν στην πραγματικότητα.
Αλλά θα μπορούσαν να υπάρχουν.
Με καλούς και κακούς, ξένους και γνωστούς μεταξύ τους. Χωρίς κάστρα και δράκους, χωρίς πριγκίπισσες και βασιλιάδες.
Μέσα σε κήπους και βουνά. Μέσα σε σπίτια φωτεινά.

Η συνταγή συνήθως πιάνει. Έπειτα από λίγη ώρα χωρίς να το καταλάβω τα μάτια μου κλείνουν και το πρωί ξυπνάω με όμορφη διάθεση.

Κοιτάζω τους γύρω μου.
Φοράω τα ακουστικά με τη μουσική μου και τους φαντάζομαι στη διάρκεια της μέρας.

Γίνονται εκείνοι οι πρωταγωνιστές στις όμορφες ιστορίες της νύχτας.

Τις φορές που δεν πιάνει σημαίνει πως τα πράγματα είναι σε πολύ λάθος δρόμο. Σημαίνει πως εγώ είμαι σε πολύ λάθος δρόμο.



Αφορμή για τα γράψω αυτά ήταν αυτό εδώ
το ποστάκι δια χειρός ονοματοδοσίας

Ετικέτες

2 Comments:

  • Πάντα είναι δίπλα μας οι φίλοι που δημιουργήσαμε μικρά παιδιά. Ακόμα και σήμερα συζητούν μαζί μας, εμφανίζονται δίπλα μας στο αυτοκίνητο σαν συνοδηγοί, σαν συνοδοιπόροι στον περίπατο της ζωής, σαν αδέλφια στο όνειρο.

    By Blogger ο δείμος του πολίτη, at 15/11/06 2:47 μ.μ.  

  • Δήμο, καλωσήρθες.

    Αδέλφια, παραδείγματα. Ίσως καμιά φορά για να ζήσουν εκείνα που δεν μπρούμε εμείς...

    Καλημέρα.

    By Blogger Απολλώνια, at 16/11/06 2:07 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home