Αστάθμητος παράγοντας

Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2007

Χα!

Σου το είπα; Βρήκα τη φιλοσοφική λίθο. Όχι του Χάρη Πόστερ καλέ συγκεντρώσου, το φάρμακο λέω για τη λύση των προβλημάτων.

Τι πως μου ήρθε τώρα αυτό; Τσκ!

Τέλος πάντων, θα σε ξεναγήσω στην πολυεπίπεδη (= στα όρια του σχισμού) σκέψη μου.

Ως πτωχή πλήν τίμια άνεργη φοιτήτρια έχω σαπίσει στον καναπέ και βλέπω τηλεόραση. Τα μάτια μου έχουν γίνει μώβ, ευτυχώς όμως προς το λιλά, όχι το πεθαμενί ακόμα.
Βλέποντας λοιπόν τα «υπέροχα πλάσματα» (το οποίο σημερινό επισόδειο ήταν επανάληψη-ρεζουμέ και το καταγγέλλω αυτό) ήρθα αντιμέτωπη με την χιλιοειπωμένη ατάκα: «κάνε ένα παιδάκι να σου περάσουν όλα».
Όχι αγάπη μου. Όχι και πάλι όχι. Είμαι κάθετη.
Διότι άντε και το έκανες το μούλικο (που λέει ο λόγος μάτια μου, μην πέφτεις πάνω μου να με φας, δεν έχω τίποτα εναντίον των μούλικων πάσης φύσεως, κάνε πέρα, σέρνεται και γρίπη) αυτό δεν σου εξασφαλίζει ότι το μούλικο και συνηθέστερα ο πατέρας του μούλικου δεν θα σου κάνουν τα νεύρα ριχτάρι με φούντα στην άκρη.

Αυτό που σου εξασφαλίζει την ηρεμία φίλε αναγνώστη, πονεμένη (από τα τακούνια) αναγνώστρια είναι ένα: το ΠΟΙΟΤΙΚΟ sex.
Να το ξαναγράψω ή το έπιασες το μήνυμα με τα κεφαλαία;
Οκ, το έπιασες, χαίρομαι.

Διότι εκτός του ότι είμαστε έρμαια των ορμονών μας, κάνεις βρε αδερφέ μια πετυχεσιά και σου μένει το pleasure, για να έχεις να χαίρεσαι και την υπόλοιπη μέρα.

Σταμάτα επιτέλους να με λες ρηχή και θυμήσου εκείνο το ηλίθιο χαμόγελο που έχεις την επόμενη μέρα, κάθε φορά που τη νύχτα οι γείτονες βγαίνουν στα μπαλκόνια και απειλούν ότι θα σου φέρουν την αστυνομία.
Είδες που τώρα με νοιώθεις; Σταμάτα τη γκρίνια τώρα, φάε ένα σοκολατάκι.

Και για να μη λες ότι σε αφήνω έξω από τη ζωή μου, σου έχω νέα: άρχισα γυμναστήριο.
Προσκυνήστε το (πολύ μελλοντικό) sixpack μου!
Μη φωνάζεις, το παραδέχομαι. Περισσότερο το κάνω για να μη μπαίνω σε σκέψεις.
Θα το σταματήσω, το υπόσχομαι, αν μου πεις υπεύθυνα αν είμαι sex freak ή αν αυτό που στη βδομάδα πάνω κάτι με πιάνει είναι φυσιολογικό.

Α! και που είσαι, σταμάτα να με λες τσουλί πίσω από την πλάτη μου, είμαι μια ξανθιά (μισή) και μπορώ να κάνω και να λέω ΟΤΙ θέλω…

Σμαααααααααακ!

Και για να με νιώσεις καλύτερα πάρε ένα βιντεάκι σχετικό.
Κάτσε παραδίπλα καλέ! Εδώ που είσαι βράζω εγώ στο ζουμί μου σου λέω!

15 Comments:

  • επιτελους!
    επεστρεψες...
    καλημερα

    By Blogger ONOMATODOSIA, at 24/10/07 8:49 π.μ.  

  • και αν συνδυάσεις σεξ και γυμναστήριο να δεις τι έχει να γίνει … χαχαχα

    By Blogger Άρης, at 24/10/07 9:59 π.μ.  

  • Καρασωστή σε βρίσκω!
    Άλλωστε το σεξ περνάει, το μούλικο μένει (τουλάχιστον για 18 χρόνια). Πού το πας κι αυτό!;

    By Blogger An-Lu, at 24/10/07 5:59 μ.μ.  

  • Θεά!!! Το καλό σεξ οξυγονώνει τον εγκέφαλο.... Σκέψου το καλύτερο...
    Υ.Γ. welcome back βρε.... Miss you..

    By Blogger fevis, at 24/10/07 6:48 μ.μ.  

  • ονοματοδοσία, καλώς ήρθαμε (και εγώ και εσείς!)
    Καλησπέρα,
    Φιλιά πολλά!
    :)



    Έρωτα, ξέρω τι έχει να γίνει, πολύ και αβάσταχτη κούραση! :p hehe!
    Σμααααααααααααααακ!




    Γοργονίτσα μου, αυτό δεν το είχα σκεφτεί! Εύγε, διευρύνεις τους ορίζοντές μου....
    18 χρόνια 24/7 ... είναι θέμα! (αγχώθηκα λέμε!)
    Σμαααααααααααααααααααααααακ!
    :)




    Fevis, άρα τελικά δεν έχω addiction στο sex, αλλά στο οξυγόνο!
    χεχε! love it!
    Miss u 2...
    Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 24/10/07 7:14 μ.μ.  

  • σωστή σωστή καρασωστή όπως προείπαν...άντε να υποθέσουμε ότι τα μούλικα λύνουν όλα τα προβλήματα.Τί θα γίνει εάν το μούλικο βγει λιγάκι μελαμψό παραπάνω(μην τρέχεις,δεν είπα ότι φταίς εσύ γι αυτό,πάρ'το σαν ντιενεϊκή διαταραχή);Τί κάνεις τότε;προσπαθείς να αποδείξεις στον άντρα σου ότι δεν είναι ταύρος στο κρεβάτι αλλά στα κέρατα;
    Ένα καλό σεξ την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα.

    By Blogger island, at 24/10/07 8:54 μ.μ.  

  • στην εβδομάδα πάνω τα φτύνεις; καααλεεε! :?
    Πάντως αλήθεια είναι όλα, όλα! Τι να σου κάνουν οι υντραταντ και τα σερουμ και τα κονσιλερ, αγαπη μου; τι, ε; τι;
    και για να πούμε και του μούλικου του δίκιο, το μούλικο δεν έρχεται για να σου λύσει τα προβλήματα αλλά για να του τα λύσεις εεεεσύ, οπότε το αφήνουμε για όταν θα κάνει καλό καιρό! Λιακάδα, λεφτάδα και τέτοια!

    Meanwhile καλό σεξ πακ με την ευχήηη μουου μέσα από.... την ψυχή μου και άντε πάντα τέτοια να 'χουμε :D :D :D

    By Blogger aa-duck, at 25/10/07 12:34 π.μ.  

  • Πού ψηφίζουμε "Απολλώνια";;;;

    Σ:)))))))

    (ξανα-καλώς το, να μείνεις Σ;))))

    By Blogger Μαύρος Γάτος, at 25/10/07 3:24 μ.μ.  

  • Και εγω εςπιμενω. Το σεξ ειναι πολυς κοπος για λιγη ηδονη.

    Καλυτερη μια μπυρα, που συνηθως διαρκει και περισσοτερο (μια 750αρα Westmalle ας πουμε, ξανθια και αχτυπητη... την σκεφτομαι και αναβω!)

    By Blogger Brewtus_Tripelius, at 29/10/07 8:11 μ.μ.  

  • Πω πω, άσπρισε και ο Ramazzotti!!!

    By Blogger -=IMAGINOS=-, at 31/10/07 5:13 μ.μ.  

  • Η νηστεία, η προσευχή και τα κρύα ντούς είναι το μόνο φάρμακο τέκνα μου

    By Blogger bibas, at 31/10/07 5:33 μ.μ.  

  • island, περί μονογαμίας κολοκυθόπετρα...
    Έτερον εκάτερον.
    Στο κάτω κάτω ο μονογαμικός πρώτος τον λίθο βαλέτω.
    (χμμμμ... μου δίνεις υλικό για ανάπτυξη ατιμούτσικο! χεχε!)
    Σμααααααααααααακ!



    Παπί μου, είμαι αδύναμος χαρακτήρας, το ομολογώ... :D
    Περί του μούλικου και των συμπαραμαρτούντων την παθαίνω την ταύτιση... Έεεεετσι έτσι...
    Πάντα τέτοια να έχουμε, αλήθεια που τα έχουμε;
    χεχεχχεεε!
    (λεπτομέρειες δεν λέω, αλλά τη ζημιά μου την κάνουν οι τύψεις μου γμτ...)
    Σμααααααααααααααααααααααααααααααααακ!



    Γατούλης, άλλος ένας ευχαριστημένος ψηφοφόρος!
    χεχεχε!
    ;)
    Καλά είσαι; Σε φιλώ πολύ πολύ!
    σημ. ακόμη να μάθεις πως είμαι κομήτης; Σε απειλώ, θα με βλέπεις για πολύ καιρό!
    :)
    Σμαααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 1/11/07 4:54 μ.μ.  

  • Καλέ μου μπυρομανή, μπρορείς να επιμένεις, τώρα ξέρουμε και οι δύο πως είσαι κρυπτοκυνικός!
    χεχεχεχε!
    Δεν θα επεκταθώ, σου έχουμε απαντήσει εγώ και το single malt μου!
    Σμαααααααααααααααααααααακ!
    ;)



    oceanborn, ναι.





    bibas, νηστεία, προσευχή και κρύα ντούς ε; Θα πάρω ασπιρίνη τελικά...
    ;)
    Καλά θα περάσουμε καλά...
    χεχε!

    By Blogger Απολλώνια, at 1/11/07 5:03 μ.μ.  

  • Ωραίο το άσμα, καλή επιλογή.......
    Εσύ με τη βδομάδα πάλι καλά είσαι. Εγώ με τη μέρα να δώ τί θα κάνω..........
    Καλή συνέχεια...

    By Blogger isiodos, at 7/11/07 1:00 π.μ.  

  • Θεόφραστε merci!
    Πάντως το 'χεις όπως και να είναι η μέρα...
    cool!
    Φιλιά!

    By Blogger Απολλώνια, at 7/11/07 1:45 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home