Αστάθμητος παράγοντας

Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007

Rock Star.

Ω ναι. Είμαι.

- Έχω φούξια ανταύγειες στα μαλλιά μου
- Οδηγώ το batmobile μου με κινήσεις αιλουροειδούς στην Αττική Οδό
- Έχω κρεμασμένες κουρτίνες στο σαλόνι μου
- Έχω αεροπορικό εισιτήριο για Ικαρία
- Έχω ραντεβού με σούπερ ντούπερ αγόρι για την Παρασκευή το βράδυ

ΟΚ.
Ίσως και να μην είμαι, το τονίζω. Ίσως.
Αφήνω μια μικρή πιθανότητα για να μη με πείτε ψώνιο.


Σουρεάλ πινελιά: ο νέος μου εργοδότης, στη συνάντηση που είχαμε για οργανωθούμε, μου έφερε δώρο λουκούμια Συριανά με περγαμόντο.





Βλέπουμε και θαυμάζω τον Jeffrey Dean Morgan ως Denny (αχ – βαχ) Duquette, σε σκηνή από το «Some Kind of Miracle» του Grey’s Anatomy.

Ακούμε την κ. Amy Winehouse στο «You Know I'm No Good»
Δυναμώνουμε τον ήχο και λικνίζουμε ελαφρά τους γοφούς, απολαμβάνοντας το σταριλίκι.




(ξαφνική αλλαγή διάθεσης την οποία χρωστάω στα απλά πράγματα και στην ψυχασθένεια μου.)

Ετικέτες

25 Comments:

  • Όμορφη πούνη ζωή με τη μανιοκατάθλιψη :-ΡΡΡΡΡ

    By Anonymous Ανώνυμος, at 6/6/07 3:22 μ.μ.  

  • Με τη σχιζοφρένεια να ιδείτε...
    Λουκουμάκι θέτε;
    :p

    υ.γ. Σμααααααααααααααααααααααααααακ!

    Μουαχαχαχαχαχαααααα

    By Blogger Απολλώνια, at 6/6/07 3:46 μ.μ.  

  • Καλή επιτυχία σε όλα και στα λουκουμάκια και στο αγόρι ….

    By Blogger Άρης, at 6/6/07 5:59 μ.μ.  

  • Σούπερ διάθεση και να συνεχίσεις έτσι.. Με πολλά λουκούμια και ενδιαφέροντα ραντεβού κάθε μέρα, όχι μόνο την Παρασκευή...:-)

    By Blogger fevis, at 6/6/07 8:22 μ.μ.  

  • Ορκος αγαμιας τεζα...

    By Blogger o kairos, at 7/6/07 1:10 π.μ.  

  • Πολύ καλή η αλλαγή, μία από τα ίδια κι εδώ!
    ΥΓ Άλλαξα και αβατάρι, μην τρομάζεις!

    By Blogger An-Lu, at 7/6/07 9:03 π.μ.  

  • Εντροπία μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
    Σου το έλεγα οτι είμαι rock star!
    Φιλιά, σ' αγαπώ.
    :)
    (τι θέλεις να σου φέρω απο την Ικαρία;)




    Fevis, απο το στόμα σου και στου οξ' απο δω τ΄αυτί!
    ;)
    χεχεχε!
    Καλημέρες και φιλιά!
    Σμαααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 7/6/07 11:50 π.μ.  

  • Καιρέ μου, το ότι έχω ραντεβού δεν σημαίνω οτι θα πατήσω τον όρκο...
    Έτερον εκάτερον.
    Εξάλλου το κάνω ήδη απο χθές το βράδυ...
    ;)
    Καλημέρες!
    Σμαααααααααααααααακ!



    Γοργονίτσα μου, μερσί και χαίρομαι που το διευκρινίζεις (φτου φτου να μη σε ματιάξω, σκόρδα!)
    Με γειά το αβατάρι!
    καλημέρες
    Σμααααααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 7/6/07 11:56 π.μ.  

  • Amy rules!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 7/6/07 1:47 μ.μ.  

  • Όρκος αγαμίας και πράσιν' άλογα...


    Στην Ελλάδα ζούμε καλοκαίρι ρεεεεε! ωεο!

    By Blogger Nyktipolos, at 7/6/07 2:35 μ.μ.  

  • Ικαρία;;; Τα συγγράμματα της 17 Νοέμβρη και μέλι από τα μελίσσια του Κουφοντινα :p

    By Blogger Άρης, at 8/6/07 9:37 π.μ.  

  • εγώ τι να πω άλλο εκτός από:

    respect και βέβαια πάντα τέτοια! μπεεεεε :-))

    By Blogger Provato, at 9/6/07 1:20 μ.μ.  

  • να τον πατήσεις τον πστττ, να τον πατήσεις!
    δεν θυμάσαι τα πουλιά που πεθαίναν τραγουδώντας; :P

    apolllooooo esyy suuper staaaar

    γιου χεβ εν ινβιτέισον, νομίζω είναι επίκαιρη :D

    By Blogger aa-duck, at 10/6/07 7:57 μ.μ.  

  • γεια σου κοριτσάκι, κέρνα ένα λουκουμάκι, προβλέπω να γίνει στέκι μου εδώ μέσα!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 11/6/07 2:15 μ.μ.  

  • χαιρόμαι για την αλλαγή διάθεσης!!!

    ΖΗΤΩ Η ROCK STAR

    τι έγινε τελικά, πάτησες τον όρκο ή οχι ;)

    By Blogger xalara, at 15/6/07 12:30 μ.μ.  

  • Μεγάλη αλλαγή, ε; Είναι ίσως οι μέρες που βελτιώθηκαν και βελτίωσαν ακι τη δική μας οπτική προς τα πράγματα.

    By Blogger ο δείμος του πολίτη, at 15/6/07 2:52 μ.μ.  

  • Έτσι, έτσι, φτιάξε μας λίγο και εμάς τη διάθεση..

    By Blogger BeBe, at 15/6/07 3:05 μ.μ.  

  • hooj ω ναι.
    I'm no good.
    :)




    nyktipolos έτερον-εκάτερον!
    Περνάω καλά και χωρίς σεχ. Άμα ζοριστώ το ξαναρχίζω...
    οεο?
    οεο.
    (δεν με έχει πήξει η ορμόνη ακόμη, την παλεύω)
    ;)
    hehehe!

    By Blogger Απολλώνια, at 15/6/07 9:38 μ.μ.  

  • Εντροπία, έγινε!
    Σου στέλνω με ΕΛΤΑ αντίγραφα (θεωρημένα απο την ΕλΑσ) απο τις προκυρήξεις, αδημοσίευτα κείμενα, μέλι με δύο κηφίνες ζωντανούς και δύο σώβρακα (άπλυτα) του Κουφοντίνα με το λογότυπο της οργάνωσης!
    τρρρρρρρρρρρρρρρρ!
    Σμουατςςςςς!
    ;)
    you crazy boyyyyy

    By Blogger Απολλώνια, at 15/6/07 9:42 μ.μ.  

  • προβατάκο, έεεετσι έτσι...

    (me respect 2 u)

    Σμαααααααααααακ!
    ;)




    παπί μου, μπήκα σε πειρασμό να τον πατήσω κάτω (τον ... όρκο) αλλά με ξέρωσαν οι εξωτερικοί παράγοντες γμ την τύχη μουυυυυυ! (λεπτομέρειες και συμβάντα στο επόμενο ποστ)
    θενκς φορ δε ινβιτεισιον, ι νοου ι αμ λεϊτ μπατ ι γουιλ κατς απ!
    hehehe!
    τούτη τη βδομάδα έπηξα η ρουφιάνααααα! θα επανέλθω απο τα πάτρια εδάφη όπου και θα ξύνομαι για τις επόμενες μέρες...
    Σμααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 15/6/07 9:48 μ.μ.  

  • Αργυρένια όσο λουκούμια θές!
    Αν και μετά την επίσκςψή μου στην Ικαρία η λέξη λουκούμι έχει πάρει πλέον διαφορετικό νόημαααα ααααχχχχ!
    (μελαχρινό λουκούμι που μόλις πήγα να δαγκώσω μου την έπεσαν οι ξενέρωτοι... γκρρρρρ)
    Να έρχεσαι κοριτσάκι πολύ σε συμπαθώ...
    :D
    Σμααααααααααακ!




    χαλαρά, δεν τον πάτησα γμτ... παλιοκατάσταση... άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις στα τάρταρα...
    αλλά:
    ζήτωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
    χεχε!
    ;)
    Σμαααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 15/6/07 9:51 μ.μ.  

  • Δείμο, έιναι και οι μέρες είναι και οι συνθήκες...
    Νιώθεις καλά όταν φεύγεις, ειδικά αν φεύγεις με τους όρους σου...
    ;)
    Καλησπέρες!




    bebe, μα αγάπη μου, είμαστε μια rock band...
    έχω δύο προτάσεις για καλύτερο κέφι:
    1. σήμερα γιορτάζουμε την καινούργια μου δουλειά στο Sui Generis περνάς μια βόλτα και σπάμε το μαγαζί (μουρλή, 1.80 με τακούνια, κοκκινομάλλα με ροζ αντάυγειες κωδικό όνομα στην είσοδο: Λίτσα)
    2. κλείνουμε εισητήρια για τριήμερο (τσε βάλε) στην Ικαρία...


    ζουπερ...
    ;)
    Σμααααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 15/6/07 10:00 μ.μ.  

  • ήηηηρτε
    ήηηηρτε
    ήηηηρτε

    ιτ ιζ νεβερ του λειτ φορ α γκουντ σονγκ

    ααα ποστ γουατεβερ!

    By Blogger aa-duck, at 16/6/07 5:32 μ.μ.  

  • αντι στο μοναστήρι πήγε τελικά στο νησί των πειρατών χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    By Blogger Κλείτωρ, at 18/6/07 8:26 μ.μ.  

  • Παπί μου, το ΄χω λέμε!
    Αντιστέκομαι ακόμη στα χτυπήματα της μοίρας και της σκάλας...
    Σμαααααααααααααααααααακ!


    Κλειτωράκο μου, είπαμε χαζή χαζή αλλά όχι και σε μοναστήρι...
    Το πολύ που αντέχω να κλειστώ είναι σε καμιά ιδιωτική παραλία με πολυτελείς μονοκατοικίες...
    ;)
    Φιλιά τρρρρελό αγόρι!
    χεχεχε!
    Σμουαααααααααααααααααατς!

    By Blogger Απολλώνια, at 19/6/07 2:32 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home