Αστάθμητος παράγοντας

Δευτέρα, Ιουνίου 04, 2007

Όρκος αγαμίας.

Το «μετά» είναι η χειρότερη κατάσταση.
Γιατί πολύ απλά όταν έρθει εκείνο το «μετά» πρέπει να μαζέψεις τα μικρά μικρά κομματάκια που κάποτε ήταν ο εαυτός σου και να βρεις την έξοδο. Δεν φτάνει όμως αυτό, έχει και χειρότερο, αν βρεις ποτέ την έξοδο και καταφέρεις να φύγεις θα πρέπει να βρεις μια άλλη καινούργια είσοδο.

Σήμερα το πρωί διάβασα αυτό εδώ εδώ το πόστ του Νανάκου και κράσρα για λίγο.
Τελικά μοιάζουμε οι άνθρωποι μεταξύ μας.
Ναι το έκανα πριν λίγες ημέρες.
Ζήτησα να διαλέξει ΕΜΕΝΑ.
Χωρίς ντροπή.
Δεν ξέρω αν θα πρέπει να λυπάμαι τον εαυτό μου, δεν τον λυπάμαι όμως.
Ότι και αν έχω κάνει σε αυτή την «κατάσταση» το έκανα πάντα με επίγνωση ότι στα μάτια των άλλων και ίσως και στα δικά του να προκαλώ τον οίκτο.
Δεν με ένοιαξε στιγμή όμως.
Ξέρω ότι για μένα αυτός ο άνθρωπος είναι, ήταν και θα είναι διαφορετικός.
Και ας ήμουν εγώ ο «τρίτος» που δεν χωράει στους δύο, εκείνος που φέρει πάντα όλο το φταίξιμο.
Οφείλω λοιπόν στον εαυτό μου, τουλάχιστον να παλέψω γι’ αυτό μου το συναίσθημα. Για να μπορώ να κοιμάμαι τα υπόλοιπα βράδια της ζωής μου και ας παλεύω ενάντια σε όλες τις πιθανότητες.

Για να χάσω τελικά.
Ναι. Έχασα. Για μια ακόμη φορά.

Ήρθε λοιπόν το μετά…
Εντάξει, είναι όπως ήταν το πριν. Μοναχικό, μόνο που πονάει παραπάνω.
Έκανα φούξια ανταύγειες στα μαλλιά μου.
Αποφάσισα πως το σεξ μειώνει την ικανότητά μου να αξιολογώ καταστάσεις.
Το σταματάω. Μέχρι να βρω έναν πραγματικά πολύ καλό λόγο να το αρχίσω και πάλι.
Ίσως να αρχίσω το πλέξιμο, αν θυμηθώ πως γίνεται.
Ίσως σταματήσω να ενδίδω στις προτάσεις της Σοφίας μου για νυχτοπερπατήματα, ίσως πάλι και όχι.
Ίσως να περνάω τα βράδια μου βλέποντας χαζορομαντικές ταινίες και σειρές.
Αυτή τη φορά δεν θα προσπαθήσω να τον πληγώσω. Πληγώνομαι και εγώ μαζί του.




Ακούμε Dido - My Lover's Gone, λίγο λυπητερό, αλλά ταιριαστό κομμάτι.
Εξακολουθούμε να βλέπουμε τον Jeffrey Dean Morgan.

21 Comments:

  • Προφανώς αναστέναξε γεμάτος ανακούφιση. "Ουφ! Πάει κι αυτό τέλειωσε! Άκου να διαλέξω! Χαχαχα!"

    By Anonymous Ανώνυμος, at 4/6/07 4:42 μ.μ.  

  • Nyktipolos, αν το έκανε δεν μου το είπε. Καλύτερα ίσως, για να είμαι ειλικρινής, μου πέφτει πάρα πολύ να υλοποιήσω στο μυαλό μου τη συγκεκριμένη σκηνή.
    ...
    Καλησπέρες

    By Blogger Απολλώνια, at 4/6/07 5:01 μ.μ.  

  • Με παρομοια προσφατη εμπειρια - νομιζω οτι σε νοιωθω.

    Θαθελα το σχολιο μου - νομιζω οτι ειναι το πρωτο μου εδω - να ειναι πιο αισιοδοξο. Αλλα τοτε θα ηταν ψευτικο.

    Καλη δυναμη, καλο κουραγιο.

    By Blogger Lion, at 4/6/07 5:13 μ.μ.  

  • Dralion, καλωσήρθες!
    Δεν πειράζει που δεν είναι τώρα αισιόδοξο, αρκεί που υπάρχει.

    Σ' ευχαριστώ.

    Καλή δύναμη και σε σένα, αν δεν το έχεις αφήσει πίσω σου.
    Αν τα κατάφερες σου εύχομαι την καλύτερη συνέχεια (και σου λέω στα κρυφά οτι θα σε φτάσω, θα το αφήσω και εγώ...)

    Την καλησπέρα μου

    By Blogger Απολλώνια, at 4/6/07 5:51 μ.μ.  

  • Eίναι και η δική μου πρώτη επίσκεψη εδώ και όλα αυτά χάρη στο όνομα "Απολλωνία"!!
    Το μόνο καλό όταν αποφασίζουν οι άλλοι είναι πως αν στο μέλλον αποδειχθεί το λάθος της επιλογής τους εμείς μπορούμε με μια ανακούφιση να... (ο καθένας συμπληρώνει ανάλογα!)

    Καλώς ήλθα!

    By Blogger nanakos, at 4/6/07 5:59 μ.μ.  

  • Αν δεν χάσεις, δεν μαθαίνεις πώς να κερδίζεις.
    Αρκει να μην νιώθεις χαμένη επειδή ισως έκανες λάθη. Κάτι σε οδήγησε σε επιλογές, αυτό τότε ηταν / φαινόταν σωστό.
    Καλή σκέψη να βγαίνεις, αλλα απο την εμπειρία μου θα έλεγα να μην το παρακάνεις, α! και μην κόψεις το σέξ.
    Φαίνεσαι να χεις ανάγκη ανασυγκρότησης αλλα αυτο θα το πετύχεις με υπομονή, επιμονή και αυτοπεποίθηση.
    Να ξερες πόοοοσες φορές έχουν χάσει άλλοι ....

    Την καλησπέρα μου :)
    Με γεια το μπλόγκ.

    By Blogger tzonakos, at 4/6/07 6:43 μ.μ.  

  • Μη μασάς!
    Τις περισσότερες φορές το "διάλεξε" πονάει εμάς τους ίδιους περισσότερο από τους "άλλους".
    Έχει όμως και μια γενναιότητα...
    Γιατί φυσικά, όταν τελικά το ξεστομίζεις, ξέρεις κατά βάθος πως υπάρχει μια πολύ πολύ ΠΟΛΥ μεγάλη πιθανότητα να ΜΗ διαλέξει εσένα και πως θα υπάρξει ένα οδυνηρό "μετά". Guess what... Ούτε μένα με διάλεξε... Πριν λίγες (ή μήπως πολλές;) μέρες...
    Κι εγώ στο μουδιασμένο "μετά" είμαι.
    Πάντως, δεν έχω κόψει το σεξ! Πίστεψέ με, δεν κάνει. Θα στη βαρέσει. Το σεξ είναι κάτι σαν ψυχανάλυση μια τέτοια εποχή. Άλλο ο θρήνος, άλλο το μοναστήρι. Τι δηλαδή, θα κάτσεις με κλειστά τα πόδια να περιμένεις το νέο πρίγκιπα; Κι αν έχει πάθει διάσειση και δεν θυμάται το δρόμο ε;
    ΠΟνάει το ξέρω, μην κοιτάς που αλλάζω κουβέντα...
    Φιλιά θεραπευτικά.

    By Blogger NY ANNA, at 4/6/07 6:59 μ.μ.  

  • Διάλεξε, και προφανώς,για σένα, διαλέξε λάθος.. Οκ.. Shit happens αλλά είναι ώρα να πάμε παρακάτω.. Να διαλέξεις εσύ πρέπει τώρα, τον εαυτό σου, και να στηριχτείς στα πόδια σου και να βρεις κάποιον που θα είναι μόνο για σένα.. Που δεν θα χρειάζεται να διαλέξει.. Και σόρυ που στο λέω, αυτό είναι συνήθως ευκολότερο να συμβεί όταν δεν είσαι το τρίτο πρόσωπο...

    By Blogger fevis, at 4/6/07 11:14 μ.μ.  

  • Δεν μπορεις να χασεις κατι που δεν ειχες.

    By Blogger o kairos, at 5/6/07 3:02 π.μ.  

  • Καλωσήρθες Νανάκο!
    Πάντως έχεις ένα δίκιο... Μάλιστα τώρα που ο ξανασκέφτομαι μου αρέσει αυτή η οπτική!
    Μπορώ (και μου αρέσει) να φανταστώ τον εαυτό μου να τινάζει το μαλλί αγέρωχα και να κάνω μελοδραματικές κινηματογραφικές δηλώσεις... (ξέρεις "είναι αργά για δάκρυα", "είναι πολλά τα λεφτά Άρη" κλπ κλπ)
    χεχε!
    ;)
    Καλημέρες!

    By Blogger Απολλώνια, at 5/6/07 11:53 π.μ.  

  • Tzonako, φαινόταν φυσικό και σωστό οπότε είχα σχυρό κίνητρο. Τώρα αν ήταν πράγματι, δεν μπροώ να το σκεφτώ, ίσως το κανώ σε καμιά δεκαετία!
    Το σεξ με μπερδεύει, γιατί το απολαμβάνω και το αποζητώ και καμιά φορά κάνω εξωφρενικές υποχωρήσεις για να το έχω ποιοτικό... (ναι το ξέρω είμαι μια κατάπτυστη σεξομανής)
    Νομίζω πως όλοι χάνουμε όταν έρθει η σειρά μας, δεν νιώθω σαν να αποτελώ εξαίρεση, αλλά παρόλαυτά είναι παλιοκατάσταση...
    Καλημέρες πολλές!
    (ευχαριστώ για το "με γειά"!)
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 5/6/07 12:02 μ.μ.  

  • Άννα καλημέρα!
    Οκ, έχεις δίκιο, μπήκα στο παιχνίδι και έπαιξα ενώ ήξερα πως ήταν στημένο... Αλλά έπαιξα, γιατί το όφειλα σε μένα, σαν αποχερετιστήρια κίνηση ίσως.
    Μούδιασμα. Ακριβώς αυτό. Δεν έχω καλύτερη περιγραφή...
    Πάντως δεν θα μπώ σε μοναστήρι, για την ακρίβεια και να ήθελα μάλλον δεν θα με άφηναν ούτε την πόρτα να περάσω... (και καλά θα έκαναν!)
    Το βλέπω σαν μια παύση και εύχομαι να μην ειναι διαρκείας. Δεν ψάχνω για πρίγκιπα, άλλωστε τα παραμύθια συνήθως είναι πολύ ξενέρωτα για να μου ταιριάξουν! (ναι έχω και θράσος παναθεμά με!)
    Αύριο λοιπόν είναι μια καινούργια μέρα!
    ;)
    Φιλιά πολλά και καλημέρες!
    Σμααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 5/6/07 12:08 μ.μ.  

  • Fevis, πιο πολύ δίκιο δεν γίνεται να έχεις και καλά κάνεις και το λες... (περί του 3)
    Όπως είπες shit happens και σε αυτό το πνεύμα λοιπόν νομίζω οτι έγινε και τον ερωτεύτηκα!
    Σιγά σιγά αλλά πάμε παρακάτω...
    Είναι μοιραίο να πάμε, πιο σωστά μάλλον είναι μονόδρομος.
    :)
    Σ' ευχαριστώ.
    Φιλιά πολλά και καλημέρες!

    By Blogger Απολλώνια, at 5/6/07 12:13 μ.μ.  

  • Γιώργο, (όχι καιρέ) ναι.
    Σε αυτά τα δύο χρόνια όμως το είχα. Όχι πάντα αλλά το είχα, γι' αυτό έφτασα τόσο μακριά.
    Ίσως να φταίει οτι είμαι μουδιασμένα ολιγαρκής λόγω λανθασμένης και ασυναίσθητης αυτοκριτικής.
    (εντάξει το ξέρω την έσκισα τη φράση... χεχε!)
    ;)

    Απλώς φιλιά.
    Καλημέρα

    By Blogger Απολλώνια, at 5/6/07 12:18 μ.μ.  

  • Είσαι πολύτιμη γλυκειά μου.
    Ο,τι κι αν κάνεις , όπου κι αν πας ότι και αν απόφασίσεις να το θυμάσαι αυτό.

    Και... χρόνια σου πολλά (σήμερα γιορτάζουν οι Άπολλώνιες το ήξερες?)

    By Blogger Lupa, at 5/6/07 2:12 μ.μ.  

  • Χρόνια Πολλά

    (γιορτάζουν οι Απολλώνιες σήμερα!)

    By Blogger Nyktipolos, at 5/6/07 4:42 μ.μ.  

  • Lupa, δεν το ήξερα!
    Σ' ευχαριστώ (για όλα...)
    Σμαααααααααααααααααααααακ!
    Καλημέρα!



    Nyktipole, σερί, μιλ μερσί!
    :)

    Καλημέρες!

    By Blogger Απολλώνια, at 6/6/07 1:12 μ.μ.  

  • Αγαπητή Κατάπτυστη Σεξομανή,

    Ίσως και να πρέπει να είσαι πολύ χαρούμενη που δεν αναλώνεις πλέον την ενέργειά σου σε κάποιον που δε σε γουστάρει όσο τον γουστάρεις (το λέω με βεβαιότητα το τελευταίο. όλοι μας κινούμε γη και ουρανό για να μη χάσουμε αυτό που γουστάρουμε. όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούμε και σταματήσουμε να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα, τόσο λιγότερο χρόνο θα χάνουμε).
    Έχε το νου σου σε αυτό το "μετά", είσαι πολύ φωτεινή για να αξίζεις κάτι λιγότερο από το πολύ.

    By Anonymous Ανώνυμος, at 6/6/07 3:33 μ.μ.  

  • Εξαιρετικά πλούσια και εξαιρετικά φίλη μου Άντα χαίρομαι που αυτά τα λόγια είναι δικά σου: "Αγαπητή Κατάπτυστη Σεξομανη" με κάνεις περήφανιιιι.

    (ψιτ, ευχαριστώ. hug.)
    Snif!
    Σμααααααααααααααααααααααααααααακ!
    Ναι μάλλον είμαι χαρούμενη...
    u 2 ε;
    ;)

    By Blogger Απολλώνια, at 6/6/07 3:52 μ.μ.  

  • ΚΑΛΑ ΜΑΡΗ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ
    ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΥΜΕΝΟΙ ΑΝΤΡΕΣ?

    By Anonymous Ανώνυμος, at 4/8/07 4:20 μ.μ.  

  • Αποκωδικοποίηση....: ψυχής, σιώπής, θρησκειών, μυθολογιών,.....
    Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,....
    URL : www.siopi.gr
    Γεια.....

    By Anonymous Ανώνυμος, at 19/3/08 12:38 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home