Αστάθμητος παράγοντας

Τετάρτη, Μαΐου 30, 2007

Ο άντρας – πόρνη και οι άσχημες σκέψεις.

- Είμαι στην είσοδο, άνοιξέ μου
- Ποια είσοδο;
- Στο σπίτι σου
- Είναι εφτά το πρωί
- Άνοιξέ μου.
- Τι θέλεις;
- Να μου ανοίξεις
- Για πέντε λεπτά όχι παραπάνω.

- Καλημέρα
- Με ξύπνησες
- Τι κάνεις;
- Νυστάζω. Τι κάνεις εδώ τέτοια ώρα;
- Είμαι δίπλα με το συνεργείο.
- Είπα και ‘γω.
- Έλα ρε μωρό μου ήρθα να σε δώ.
- Τόσο άσχημα πέρασες το τριήμερο ε;

- Πάω στην κουζίνα να φτιάξω καφέ.
- Δεν θα με φιλήσεις;
- Όχι
- Ούτε λίγο;
- Να σου πω, πόσο καιρό έχεις πια να γαμήσεις και ήρθες πρωί πρωί να μου τα σπάσεις;
- Είσαι σκληρή
- Έλα, μη δουλευόμαστε και μεταξύ μας. Κρίμα είναι.
- Μα εγώ ήθελα μόνο να σε δώ.
- Προχτές που πήρες τηλέφωνο όμως σου είπα πως ούτε θέλω να σε δώ ούτε να σε ακούσω και κυρίως πως μας έχει τελειώσει εδώ και καιρό.

- Φύγε, άσε με να ετοιμαστώ και θα δώσω το τηλέφωνό σου σε μια φίλη που χώρισε, αν θέλει, θα σε πάρει εκείνη.
- Καλή είναι;
- Γιατί ρωτάς, αφού δεν σε νοιάζει;
- Έλα μωρό μου
- Σκάσε, καλή είναι.
- Το υπόσχεσαι;
- Ναι φύγε, έχω και δουλειά.

Ο Σ. θα μπορούσε να είναι ένας πολύ καλός «συνοδός», αλλά δεν είναι. Είναι απλά ένας νέος, ωραίος και σεξο-εξαρτημένος, που δεν κάνει διακρίσεις.

Στον αντίποδα οι σκέψεις μου. Ο Α.
Σκέφτομαι εδώ και μέρες ότι στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου είμαι σίγουρη πως δεν έχουμε τελειώσει. Δεν μπορούμε να έχουμε τελειώσει. Είναι τόσα πολλά ακόμη που δεν έχουν ειπωθεί. Είναι όλα αυτά που δεν έχουμε ζήσει μαζί. Θα ξαναβρεθούμε.
Τι θα γίνει αν μας προλάβει η ζωή και ο «βαρκάρης»;

Θέλω να πεθάνω πρώτη.







υ.γ. Αποφάσισα πως θα βάζω σε κάθε ποστ και από μια (τουλάχιστον) φωτογραφία του υπέροχου κ. Morgan. Είναι από τα λίγα πράγματα που αντικρίζω και μου φτιάχνουν τη διάθεση στο θέμα «άντρες» τον τελευταίο καιρό. Θα μπορούσα να βάλω και τη φωτογραφία απο τη Σαντορίνη, αλλά εκεί είσαι άλλος.

Ετικέτες ,

12 Comments:

  • Άντρες!!! και τι θα κάναμε όμως χωρίς αυτούς? Δεν θα ήταν η ζωή μας πολύ πιο μίζερη?:-)

    By Blogger fevis, at 30/5/07 2:19 μ.μ.  

  • Απολλώνια, σε σχέση με την υπόλοιπη μπίχλα που κυκλοφορεί, αυτός είναι και καλός ;)
    Τι να πεις και για τους άλλους που το βάζουν σε περιτύλιγμα, εγώ είμαι μοναχικός, μωρό μου, είμαι ο λύκος της στέπας, είμαι ο λάκι λουκ, δεν αντέχω να κοιμάμαι με άλλονα, με άλληνα... ενώ στην ουσία το όνομά του είναι: ο Σε-Κερατώνω-ολημερισ-κι-ολονυχτισ, μόνο ο πάρτης μου κτλ κτλ.
    Ο,τι νομίζεις πως δεν τελειωσε σου εύχομαι να το παλέψεις και να το βρεις :)))

    Ο Πολ Γουέλερ απλώς θεός

    By Blogger aa-duck, at 30/5/07 2:44 μ.μ.  

  • Fevis, έχεις ένα δίκιο δεν λέω αλλά στις 7 το πρωί και αυτός;
    Δεν είμαι πρωινός τύπος γμτ...
    ;)
    Καλησπέρες και φιλιά!
    Σμαααααααααααακ!



    Παπάκι καλωσήρθες!
    (σένιο το μαγαζί σου!)
    Η πλήρης αλήθεια είναι πως το παλικάρι έτσι το άρχισε, με περιτύλιγμα, ευτυχώς όμως για όλους μας είναι και κακός ηθοποιός και ανυπόμονος, οπότε καρφώνεται εύκολα... (ναι κακία ήταν χεχεχε!)
    Πάλεψα και έχασα. Ίσως και να είναι αργά πια. Ξέρεις όμως, μέχρι και το τέλος, το πραγματικό μας τέλος, υπάρχει μια σκέψη.

    Μια κακία ακόμη: το τηλέφωνο του "παλικαριού" είναι καταχωρημένο ως "il vibratore"!
    χεχεχεχεχε!

    Σμαααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 30/5/07 3:12 μ.μ.  

  • A) αυτό το τελευταίο δεν είναι κακία, είναι ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ!

    Β) Φτυστονκόρφο σου, που θα πεθάνεις πρώτη. Χαζή, ε χαζή!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 31/5/07 12:29 μ.μ.  

  • Πάω πίσω στο χρόνο...
    χμ.
    Δεν είναι διαφήμιση, αλήθεια είναι. Το κακό είναι οτι μιλάει κιόλας. Αλλά κομμάτια να γίνει. Πάντως το τηλέφωνο υπάρχει κακόμη... χεχεχεχεχχεχεεεε!

    ;)

    Άντε, τον φτύνω, τον φτύνω.
    Χαζή όμως παραμένω. Τόσο μάλιστα που σκέφτομαι να κάνω και ένα ταξίδι σε λίγες μέρες...
    :)

    Καλημέρες!
    Σμαααααααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 31/5/07 12:53 μ.μ.  

  • M' αρέσεις, μιλάμε...
    Αλλά ναι, αυλαία ακόμα δεν έχει πέσει.
    Μ' αυτούς δύσκολα κατεβαίνει.
    Μ' αυτούς δύσκολα μπορείς να προβλέψεις και πότε περίπου έστω θα κατέβει.
    Αλλά κι όταν κατέβει,
    δεν είναι τελείως.
    Για πολύ καιρό.

    By Blogger NY ANNA, at 31/5/07 5:07 μ.μ.  

  • Ξερεις πώς θα τον βαριοσουν αν εφευγε στις 7 το πρωι;

    By Blogger o kairos, at 1/6/07 4:55 μ.μ.  

  • Άννα και εσύ μ' αρέσεις, θες να παίξουμε; (παλιμπαιδίζω μη δίνεις σημασία, είναι η φωτογραφία του κ. Morgan που με αποσυντονίζει...)
    Δεν ξέρω αν έχει πέσει αυλαία, πάντως κάτι "χαστούκια" πέσανε και μετά πέσανε τ' αυτιά μου...
    Ίσως για πολύ πολύ καιρό...
    Γι' αυτό με βλέπεις και το έχω ρίξει στο μπανιστίρι με τις φωτογραφίες... χεχεχε!
    ;)
    Καλωσήρθες!

    By Blogger Απολλώνια, at 1/6/07 5:03 μ.μ.  

  • Καιρέ, με έναν άντρα - πόρνη όπως εκείνος που ήρθε στις 7 δεν θα μπορούσα να είμαι, όπως και δεν μπόρεσα.
    Κατά λοιπά όμως εκείνο που πραγματικά ΕΙΝΑΙ υπέροχο σε μια κατάσταση είναι να βρίσκεται ο άλλος ΔΙΠΛΑ σου (και εσύ το ίδιο) και ας φεύγει και στις 5 για να μοιράσει το γάλα...
    Αυτό δεν το βαριέσαι ποτέ. Το δίπλα είναι η πιο ανθρώπινη κατάσταση. Ίσως εξαιρετικά δύσκολο, ίσως ηλίθιο και χαζο-ρομαντικό, αλλά ποτέ μα ποτέ βαρετό.
    Ούτε μπροστά, ούτε πίσω. Δίπλα.

    Ξέρω γίνομαι αφόρητα μελό, μεταξύ των άλλων μάλλον μπορώ να κατηγορήσω και τις ορμόνες μου γι΄αυτό.
    Ω ναι! Αυτό το βαρέθηκα.
    Την καλησπέρα μου.

    By Blogger Απολλώνια, at 1/6/07 5:10 μ.μ.  

  • έλα, think positive λέμε...

    By Blogger Кроткая, at 2/6/07 2:19 π.μ.  

  • Χμμμμ.Μου το σοβαρεψες και σε παραπεμπω στην Κροτ:-)

    By Blogger o kairos, at 4/6/07 1:56 π.μ.  

  • Κροτένια μου, δεν σκέφτομαι αρνητικά... Τουναντίον είμαι αμετανόητα αισιόδοξη!
    Όμως για κάποια πράγματα ΞΕΡΕΙΣ πως είσαι διαφορετικός, πως έρχονται για να σε σημαδέψουν για όλόκληρο το υπόλοιπο σου.
    Και απλά ξέρεις και πάλι οτι δεν θα αντέξεις να βιώσεις το οριστικό τους τέλος. Ακόμη και όταν έχεις μάθει να βιώνεις την καθημερινότητά σου χωρίς αυτά!
    ;)
    Αυτά!



    Καιρέ μου, στο σοβάρεψα αλλά προσωρινά.
    Πόσο σοβαρή μπορεί να είναι άλλωστε κάποια που έχει φούξια ανταυγειες στο μαλλί της και δηλώνει πως έκοψε το σεξ;
    ;)
    Φιλία!

    By Blogger Απολλώνια, at 4/6/07 3:26 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home