Αστάθμητος παράγοντας

Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007

Ένα προβατάκι, δύο προβατάκια, τρία προβατάκια…

Από τα πράγματα που ανέκαθεν με εκνεύριζαν είναι η ανθρώπινη τάση να ομαδοποιούμε καταστάσεις και – ακόμη χειρότερα – τους ανθρώπους που βρίσκονται γύρω μας.
Ναι, καταλαβαίνω, έχεις και εσύ την ένστασή σου, υπάρχουν εκείνοι που μόνοι τους ομαδοποιούνται λόγω ανασφάλειας. Αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα.

Αναφέρομαι σε εκείνους τους ανθρώπους που συχνά πυκνά χρησιμοποιούν εκφράσεις του τύπου:
«όλες οι γυναίκες είναι πουτάνες / θέλουν να παντρευτούν / ίδιες κ.λ.π.»
ή
«όλοι οι άντρες είναι γουρούνια / ανεύθυνοι / ίδιοι κ.λ.π.»
ακόμη χειρότερα:
«όλοι οι Αλβανοί είναι απατεώνες / κλέφτες κ.λ.π.»

Μη βιαστείς αγάπη μου να μου πεις ότι το ακριβώς από πάνω παράδειγμα διαφέρει από τα άλλα. Δεν διαφέρει όσο νομίζεις στη πραγματικότητα.

Σκέψου…
Δεν μπορώ να σου το εξηγήσω άλλο. Δεν θέλω βρε αδερφέ να σου το εξηγήσω άλλο.

Το ‘χεις τώρα;
Κατάλαβες; Φτιάχνουμε μια παγίδα που είναι ΒΕΒΑΙΟ πως θα πέσουμε μέσα και οι ίδιοι…

Ωραία θα μου πεις, Απολλωνίτσα ανακάλυψες την Αμερική.

Εντάξει, μην υπερβάλεις, απλά αναρωτιέμαι αν η ανθρώπινη βλακεία έχει όριο.
Ξύπνα! Ψάξε, ρώτα, μάθε.

Για να σε κάνω να ζηλέψεις θα σου το πω: Έκλεισα εισιτήριο για Ικαρία.
Ναι για δουλειά είναι, αλλά και πάλι: Ικαρία… Δεν ζηλεύεις;
Συνάντησα ένα πολύ ζεστό πλάσμα και τώρα διαβάζω το βιβλίο της...
Χα! Είδες που τώρα ζήλεψες;

Όταν θα έχω όρεξη, θα σου πω ιστορίες που μου έχουν εξομολογηθεί ...

υ.γ. σου χαρίζω μια φωτογραφία μου, μια και έχουμε καιρό να βρεθούμε:


7 Comments:

  • Βασικά, να σε προειδοποιήσω ότι μετά το βιβλίο σε κόβω για Ζάλογγο μεριά κι όχι για Ικαρία. Να μη λες δηλαδή ότι δεν σε προειδοποίησα. :PPPP

    (ευχαριστώ καρδούλα μου) :)

    By Anonymous Ανώνυμος, at 11/5/07 5:33 μ.μ.  

  • το έχω διαβάσει.
    γι' αυτό δεν ζηλεύω.
    ..........................

    τώρα, όσον αφορά το πρώτο μέρος του ποστ,ζηλεύω την ικανότητά σου
    να αναγνωρίζεις "χαρακτήρες".
    "λουμπίνα";;;;;;;;;;;;;;;;;;

    μάλιστα.
    αυτό ακριβώς.
    τα σέβη μου.

    By Blogger allmylife, at 12/5/07 11:13 π.μ.  

  • Buttman kalo taxidaki, alla to tsoubaliasma yparxei dustixos anagea ...

    By Blogger Άρης, at 12/5/07 3:48 μ.μ.  

  • Ένα προβατάκι δύο προβατάκια τρία προβατάκια μέχρι που να έρθει πάσχα οπότε καπουτ προβατάκια.

    By Blogger Κλείτωρ, at 13/5/07 1:06 μ.μ.  

  • Κα Ψιλικατζού το τελείωσα και με βρίσκω μια χαρά. Όπως και εσένα! (και με το παραπάνω)
    :)
    Ειλικρινά μου έδωσες χαρά.



    allmylife, παρατηρώ πως υπάρχει ακριβές σύστημα διάδιάδοσης πληροφοριών! χεχεχε!
    η λουμπίνα και η κολομπίνα!
    Τα υπόλοιπα σε μεηλ!
    ;)
    Φιλια!



    Ζούπερμαν, τα τσουβάλια είναι για τις πατάτες.
    Σ' αγαπώ!
    :)



    Κλειτωράκο μου, ένα έχω να σου πω: μπε ρε μπε!
    Φιλί τεραστίων διαστάσεων!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 14/5/07 4:35 μ.μ.  

  • Χαιρετισμοί ο ελληνικός μιλώντας φίλος μου! Σας βρήκα πιέζοντας επόμενο blog τυχαία και σκάσατε επάνω! Κάνω τρία blogs επίσης. Πρέπει να έρθετε και να τους δείτε. Κύριος ένας μου καλείται gledwood2.blogspot. Υπάρχει ένα κουμπί Babelfish που θα το μεταφράσει για σας. Κοιτάξτε στο κορυφαίο δικαίωμα. Επίσης θα είμαι on-line πιό πρόσφατη ομιλία ζωντανή σε καθένας που θέλει να στείλει τους χαιρετισμούς. Έτσι ίσως θα σας δω απόψε! Όλο το καλύτερο σε σας από

    - Gledwood

    By Anonymous Ανώνυμος, at 14/5/07 4:46 μ.μ.  

  • έχω ανεβάσει ποστ με τον ίδιο τίτλο στις 6 Μαίου, αλλά με άλλο θέμα...
    ;)

    By Blogger Desposini Savio, at 20/5/07 1:03 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home