Αστάθμητος παράγοντας

Πέμπτη, Μαΐου 24, 2007

Το μπαλάκι των ερωτήσεων

Μετά από πρόσκληση της Αύρας ιδού και το δικό μου «ξεβράκωμα»:
(αυτή τη φορά δεν θα κάνω καμία παρομοίωση, δεν έχω έμπνευση)


1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Να με νοιάζονται εκείνοι που με νοιάζουν.


2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Η ρουφιάνα η τύχη που δεν φρόντισε να με λένε Βαρδινογιάννη – Λάτση, Κόκκαλη ή έστω κάτι ανάλογο και να μη χρειάζεται να δουλεύω.



3. H τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γελια;

Χθες, ενώ πήγαινα ανακοινώσω την παραίτηση μου, αφού βρήκα άλλη δουλειά, μου ανακοινώθηκε η απόλυση μου (και η αποζημίωσή μου επίσης)


4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Ότι προτιμώ να βιώνω παρά να περιγράφω.



5. Το βασικό ελάττωμά σας;

Ότι για χάρη του «βιώνω» κάνω οφθαλμοφανή λάθη που καταλήγουν σε κωμικοτραγικά συμπεράσματα.


6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε εκείνα που έχω ανάγκη να συγχωρήσω.


7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Μπάτμαν.
Βασικά θα σας το αποκαλύψω: είμαι ο Μπάτμαν. Μην ακούτε τις διαφημιστικές αηδίες που διαδίδονται περί B.W.


8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ο Μπάτμαν.


9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Εκείνο της προσωρινής φυγής. Επαναπροσδιορίζομαι.



10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Μεταλλάσσομαι. Με δραματική αστάθεια. Συνεπώς και συγγραφική σταθερότητα μηδέν.


11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Το να με κάνει να τον φανταστώ ως πατέρα των γιών μου και την ώρα που θα του το πω, να χαμογελάει ειλικρινά και γενναιόδωρα. Ναι δεν είναι μόνο μια αρετή.


12. … και σε μια γυναίκα;
Να έχει συνείδηση των πράξεών και των ευθυνών της.


13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης
Είναι στη μέση εκείνη η μετάλλαξη που λέγαμε. Μουσικά το μόνο που παραμένει σταθερό και αγαπημένο είναι η φωνή. Του Ψαρονίκου.


14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν σφυρίζω, τραγουδάω τον Ερωτόκριτο. Ολόκληρο. (ναι αργώ πολύ στο ντους)


15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Ο Μικρός Πρίγκιπας και η Νομοθεσία των Δημοσίων Έργων.


16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Ίσως «Η θάλασσα μέσα μου», αλλά τελευταία έχω κολλήσει με το «Grey’ s anatomy” (σειρά) και κάνω μαύρους κύκλους βλέποντας απανωτά το ένα μετά το άλλο τα επεισόδια. Μάλλον οι μαύροι κύκλοι με σημαδεύουν πιο έντονα.


17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Dali, Dali, Dali.


18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Σταθερά το μαύρο, με έντονη συμπάθεια στο μοβ, αλλά διανύω την πράσινη φάση μου.


19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι παραμένω δεκτική. Και να μη μου φαίνεται.


20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Jack Daniels, σκέτο. Εντελώς σκέτο.
Ενίοτε τσίπουρο και Lagavulin.
(ναι είμαι Α.Α.)


21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για τις στιγμές που βαριέμαι και με περνάνε για μαλάκα.


22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τα δήθεν και τα καθώς πρέπει. Ακόμη περισσότερο όταν τα δύο προηγούμενα, τα ταυτίζουν με ιεροτελεστίες για να τα χρησιμοποιούν χωρίς ενοχές.



23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να ακούω και να τρώω. Βασικά δεν γράφω και πολύ, όπως παρατηρείτε. Τα λοιπά συμπεράσματα δικά σας.



24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Η απώλεια. Η σοβαρή απώλεια, χωρίς κατ’ ανάγκη την παρουσία του «βαρκάρη».



25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν δεν επιθυμώ συμμετοχές στην αλήθεια ΜΟΥ.


26. Ποιο είναι το μότο σας;
Κομμάτια να γίνει.


27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Κάνοντας άγριο sex. (κατά προτίμηση με τον εικονιζόμενο παρακάτω ή έστω τον κλώνο του)


28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Ότι στην πραγματικότητα είναι ο μπατζανάκης του θεού και πως ο θεός πέθανε. Μετά θα τον έπαιζα και ένα τάβλι.


29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Της εμφανώς έντονης διαταραχής. Μόνιμα.


Μια και αναφερθήκαμε στο ΘΕΟ:


Jeffrey Dean Morgan.

Το ξανασκέφτηκα: αφού υπάρχει αυτός ο άντρας υπάρχει και ο θεός.

9 Comments:

  • Εγώ πάλι συγκρατώ το πιο ουσιαστικό: Με γειά η καινούργια σου δουλειά!
    ;-)

    By Blogger An-Lu, at 24/5/07 5:42 μ.μ.  

  • Κυρία μου, άπό τις απαντήσεις σας καταλαβαίνω ότι είστε πράγματι Άλφα Άλφα (για το Α.Α. ας μας πει ο κάβα owner της γειτονιάς σας), τεφαρίκι πράμα, εύγε!!!! Καλώς ήρθατε ξανά, συνεχίστε φωτεινά και σε καλή μεριά η αποζημίωση!

    By Anonymous Ανώνυμος, at 25/5/07 1:26 π.μ.  

  • Γοργονίτσα μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Σμααααααααααααααααααααααακ!
    :)



    Άντα, ανταποδίδω τα εύσημα!
    Καλώς σας ξαναβρίσκω, χαίρομαι γι' αυτό!
    Επίσης διακρίνω μια ταύτιση σχετικά με τις όχθες και ταρχίδιαπουπηρα...
    Το 'χουμε λεμε!
    Σμαααααααααααααααακ!
    ;)

    By Blogger Απολλώνια, at 25/5/07 3:46 μ.μ.  

  • Με καθήλωσαν οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου χεχε

    Καιρό είχα να ακούσω τον Paul Weller (με έχει φάει τελευταία η Gothic Rock / Metal και η Hanna Pakarinen, αυτή μωρέ που τραγούδησε για τη Φινλανδία στη Eurovision, μη γελάς, είναι πολύ καλή και αν μπορέσεις άκου το "Out of tears")(Μη βάλεις πάλι κλαρίνα δε θα τ'αντέξω). Thanks για τον Weller..

    Χαιρετισμούς

    -=OCEANBORN=-

    By Anonymous Ανώνυμος, at 28/5/07 4:11 π.μ.  

  • καταρχην καλοριζικη η καινουρια εργασια!

    με εντυπωσιασε η απαντηση στο 6....! καποιοι θα δυσκολευονταν να το παραδεχτουν..

    By Blogger AVRA, at 29/5/07 10:42 π.μ.  

  • Χρήστο, εμένα πάλι με έχει φάει ο τύπος της φωτογραφίας και πολύ θα ήθελα να τον φαώ και εγώ αλλά δεν νομίζω οτι το ΄χω.
    Δεν έχει κλαρίνα, μη σκιάζεσαι
    Καλημέρα



    Αύρα μου, σ' ευχαριστώ (και για την πρόσκληση!)

    :)

    Καλημέρες!
    Σμααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 29/5/07 11:30 π.μ.  

  • ξεχασα να σου πω οτι εχουμε τα ιδια γουστα! :-PPPPP xixixixi

    By Blogger AVRA, at 30/5/07 1:13 μ.μ.  

  • Αύρα μου σε βρίσκω πολύ πολύ σωστή!
    χεχεχε!
    Τη σεναριογράφα του Gray's θα τη χαστουκίσω... μα να πεθάνει τέτοιο πλάσμα;

    Denny Denny, Dennyyyyyyyyyyyyyyyyyy......


    :D

    Αμε!

    By Blogger Απολλώνια, at 30/5/07 1:26 μ.μ.  

  • ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ

    By Anonymous Ανώνυμος, at 4/8/07 4:19 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home