Αστάθμητος παράγοντας

Τρίτη, Οκτωβρίου 16, 2007

Ντρέτα.


Here I am on the road again …Here I am playing star again.



Όταν πριν από 15 ημέρες άνοιγα ξανά την πόρτα του σπιτιού μου έπειτα από κάποιους μήνες το μόνο που ήθελα ήταν να κοιμηθώ. Για μέρες. Κοιμήθηκα λοιπόν.

Μετά τηλεφώνησα. Σε όλους.

Μετά κανόνισα συναντήσεις. Όχι με όλους.

Είκοσι τρεις πόλεις και χωριά.
Τετραψήφιος αριθμός χιλιομέτρων παρέα με το batmobil και το τσούρμο μου.
Οι προορισμοί γνωστοί μόνο από το όνομα.
Το απόλυτο road trip.

ΧΑ!

Το κεφάλι μου είναι γεμάτο από μέρη και στιγμές και αυτό το συναίσθημα είναι γαμάτο.
Τώρα πια δεν δίνω σημασία που παραλίγο να μου το χαλάσει ένας υστερικός γκόμενος. Ήδη βρίσκεται πίσω πίσω στο μυαλό μου, σε μια αραχνιασμένη γωνία μαζί με όλα τα δυσοίωνα πλάσμα που έχω γνωρίσει και ενίοτε κοιμηθεί μαζί τους.

Όλα ντρέτα φιλαράκι… τέλος.

16 Comments:

  • Βρε, βρεεεεεε
    Welcome back...
    Περιμένουμε λεπτομέρειες...

    By Anonymous Ανώνυμος, at 17/10/07 1:57 μ.μ.  

  • άλλαξες αριθμό κινητού ε; οκ. χαίρομαι που δεν είμαι ανάμεσα σε όλους.

    By Blogger Κλείτωρ, at 17/10/07 6:34 μ.μ.  

  • Yστερικός γκόμενος;
    Γαμάτη κουβέντα! Μόνο που την είπες απελευθερώθηκες.

    By Blogger manosantonaros, at 18/10/07 5:27 π.μ.  

  • vtsib, καλώς σας βρήκα και πάλι αγόρι!

    φιλιά πολλά!
    :)



    Γιάννη μου έχεις sms με ανήθικη πρόταση... (έρωτα, έφυγα κυνηγημένη...)
    Σε φιλώ πολύ πολύ πολύ! (μη μου κακιώνεις, ξέρεις ότι είμαι τρελή και δεν αξίζει να μου κρατάς μούτρα, μούτρο...)



    Μάνο, γαμάτη δεν λες τίποτα... Όντως πάντως ένιωσα πολύ καλύτερα!
    Άσε σου λέω έχει χαλάσει η πιάτσα...
    ;)
    Καλησπέρες και φιλιά!

    By Blogger Απολλώνια, at 19/10/07 3:17 π.μ.  

  • βρε βρε

    καλός μας ξαναρθες ...

    By Blogger Άρης, at 19/10/07 5:47 μ.μ.  

  • Άντε μπράβο!!! Μας έλειψες... Και σιγα μην σου χαλούσε το απόλυτο road trip ένας υστερικός γκόμενος...

    By Blogger fevis, at 20/10/07 7:54 μ.μ.  

  • Γειά σου και από μένα και καλώς σε βρήκα.Καλώς ήρθες και όλα τα καλολοίδια μαζί.Αν και ο μεσιέ Φρόυντ δεν δέχεται τον όρο υστερικός γκόμενος(γιατί είναι μία πάθηση μόνο γυναικεία)εγώ πάω πάσο γιατί ο μεγάλος ντόκτορ έζησε το 1900.Αν ζούσε τώρα ίσως άλλαζε πολλά από αυτά που πιστεύει.
    Ρίξε λεπτομέρειες...μην αφήνεις έτσι το κοινό σου ξεκρέμαστο!!

    By Blogger island, at 22/10/07 8:17 μ.μ.  

  • Μέχρι και την υστερία έκλεψαν από τις petites γυναικούλες οι μαμομετροσεξουάληδες, ε;
    sixtir πια!

    Welcome back :D Μου έλειψες!

    By Blogger aa-duck, at 23/10/07 3:02 π.μ.  

  • Καλώς μας ματαγύρισες!!!!

    By Blogger An-Lu, at 23/10/07 5:32 μ.μ.  

  • Babe, καλώς σας ξαναβρήκα!
    Φιλί!



    Fevis, κορίτσι και εμένα μου λείψατε... Σνιφ!
    Το προσπάθησε, αλλά είπα όοοοοοχι αγάπη μου έχω επίπεδο εγώ, σηκώθηκα και έφυγα και τον άφησα συ(σκουπο)ξυλο! χα! (είπα και την κακί μου...)
    Σμαααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 24/10/07 1:08 π.μ.  

  • island καλως ήρθες και καλώς σε βρήκα!
    Απαντώ ξεχωριστά γιατί κάθε φορά που αναφέρεται το όνομα του μουσάτου θειούλη ανατριχιάζω απο χαρα και λύνεται η γλώσσα μου (που δεν τη λες και δεμένη)

    Ο θείος Sigmund, καλά να είναι εκεί που είναι, δεν είχε γνωρίσει τον Κ. Δυστυχώς, θα άλλαζε την πορεία της σύγχρονης ψυχανάλυσης. Θα ήταν τόσο απασχολημένος που όχι βιβλίο δεν θα έγραφε, ούτε γράμμα στη μάνα του που λέει ο λόγος...
    Οι νευρώσεις που πρόλαβα να εντοπίσω μέσα στο (ομολογουμένως)καλοραμμένο του κουστούμι πιάνουν σελίδες και έχουν ως αφετηρία το "εγώ πότε θα γίνω μάνα" γκουχ γκουχ, πατέρας, με συγχωρείς...

    Βάσανο σκέτο σου λέω μάτια μου!
    Πάντως και εμένα, να μη λέω, με προβλημάτισε όταν στη δεύτερη εβοδμάδα άρχισε να με ρωτάει ποιά είναι η γνώμη μου για τα παιδιά και μάλιστα αυτά που γεννιούνται εκτός γάμου. Την επόμενη με ρώτησε και για τα εντός γάμου και μετρούσε τους μήνες της πιθανής εγκυμοσύνης και παράλληλα την ημερομηνία έκοδοσης του διαζυγίου του.. Α! και όλα αυτά θάβοντας την πρώην του που δεν εκτιμούσε την έννοια της μητρότητας...
    Το χρυσορυχείο του ψυχαναλυτή...

    Για περισσότερες λεπτομέρειες επιφυλάσσομαι...
    ;)
    (καλέ να σε τρατάρω ένα λουκούμι, πρώτη φορά στο μαγαζί...)

    By Blogger Απολλώνια, at 24/10/07 1:23 π.μ.  

  • Παπί μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ σμαααααααααααααααααααααακ!

    Πέστα αγάπη μου! Αχ πόσο με νοιώθεις...

    Τσε εμένα μου έλειψεεεεες...
    Φιλί!

    :)



    Γοργονίτσα μουυυυυυυυυυυ!

    Μεγάααααααααααλο φιλί και σε σένα!
    Σμαααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 24/10/07 1:26 π.μ.  

  • το λουκούμι γλυκύτατο.έυχαριστώ.καλά φοβερή περίπτωση ο τυπάς...πού τον ψώνισες;εκπτώσεις είχε στο καλάθι;(δεν λέω φυσικά ότι ψωνίζεις απο καλάθι αλλά αναρωτιέμαι μήπως έκανες και αυτήν την δοκιμή για μία φορά).θέλω και άλλες λεπτομέρειες όταν μπορέσεις.θα αναρτήσω την περίπτωσή του ως παράδειγμα προς αποφυγή.(καλά να έίναι ο άνθρωπος με τόσο θάψιμο που τρώει)

    By Blogger island, at 25/10/07 11:32 μ.μ.  

  • Μας έλειψες βρε παιδί!!!! Πολύ πολύ.
    Και όποτε θες να δώσεις λεπτομέρειες εδώ θα είμαστε να διαβάσουμε...

    By Blogger mithradir, at 27/10/07 10:53 π.μ.  

  • Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    By Blogger -=IMAGINOS=-, at 30/10/07 2:57 π.μ.  

  • island, μούτζωτα, τον πήρα κοψοχρονιά στην Αιόλου.
    Όσο για το θάψιμο, δεν έχει καμία απολύτως ανάγκη, το είδος "ούργκα" δεν ματιάζεται... χεχε!



    Μίθριιιιιιιιιι! Και εμένα με έλειψες καλό μου.
    Για τις λεπτομέρειες επιφυλάσομαι... Προς το παρόν κάνω κάτι που είχα ξεχάσει εντελώς: διαβάζω. :(
    Φιλιά!

    By Blogger Απολλώνια, at 1/11/07 4:33 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home