Αστάθμητος παράγοντας

Παρασκευή, Απριλίου 27, 2007

Ανησυχώ.

Τις τελευταίες μέρες αναρωτιέμαι για την ψυχική μου υγεία…

Ίσως είναι η χτεσινή φρίκη που ακόμη δεν έχω ξεπεράσει.

Από την άλλη όμως έχω πολλά δείγματα και μπαίνω σε σκέψεις γαμώτο.

Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο με το αφεντικό μου. Με ρώτησε για τεντόπανα και του απάντησα για μουνόπανα.
Τέλος πάντων η παρεξήγηση λύθηκε.

Είναι και εκείνη η επιθετικότητα που έχω. Ή για να τα λέμε σωστά εκείνη που μου λένε ότι έχω.
Βασικά εγώ δεν τραβάω κανένα ζόρι με τον τσαμπουκά μου, ο φίλος μου ο Κωστής τραβάει και μου τη λέει συνεχώς, αλλά η Σοφία που ξέρει καλύτερα λέει πως του τα έκοψε η πρώην του και γι’ αυτό κάνει σαν να έχει περίοδο.

Αυτό πάλι με το να μη θυμάμαι ποτέ τον κύκλο μου;
Θυμάμαι το τηλέφωνο του πρώτου γκόμενου που είχα στα 14, θυμάμαι τι άρωμα φορούσε ο 3ος κατά σειρά γκόμενος της κολλητής μου, θυμάμαι ακριβώς πόσα σκαλιά έχει το πατρικό μου, αλλά όχι την περίοδό μου.
Η Σοφία πάλι μου λέει πως θα γεννήσω και δεν θα το καταλάβω.
Εγώ δεν συμφωνώ, είμαι σίγουρη ότι όλο και κάποιος θα βρεθεί να μου το πει.

Μου αρέσει ο Timbaland. Κυρίως η φάτσα του. Είναι αυτό το γουρουνίσιο - δαμαλοειδές του που με τραβάει.
Ο Δημήτρης με κατηγορεί ότι είμαι παθολογικά κακόγουστη.
Εγώ απλά αδιαφορώ. Μου απαντάει πως είμαι και μουλάρα εκτός των άλλων.

Έχω τύψεις.
Χθές το βράδυ μου τηλεφώνησε μια κοπέλα. Είχε σεξο-πρόβλημα.
Της εξήγησα πως στη δεδομένη στιγμή, δεν είμαι η καλύτερη παρέα που θα μπορούσε να έχει και της έδωσα ραντεβού για σήμερα.

Το χειρότερο σας το άφησα για το τέλος.
Θέλω να πάω βόλτα με το αυτοκίνητο. Οδηγώντας. Στην Αθήνα.

Είναι να μην ανησυχώ;

υ.γ. Τελικά δεν τη γλύτωσες. Ακούμε Nelly Furtado - Say it right, για το οποίο έχει βάλει το χεράκι του ο Timbo.

15 Comments:

  • Ούτε κι εγώ θυμάμαι τον κύκλο μου, αλλά γράφω πότε μου έρχονται και κάπου μένει....
    Για τα υπόλοιπα μη σκας... φυσιολογική είσαι ;-)

    By Blogger Ζυγίνα, at 27/4/07 5:32 μ.μ.  

  • Thanks for you work.
    I have a surprise in Greko for you in mine blogue
    Have a good weekend

    By Blogger david santos, at 28/4/07 2:13 π.μ.  

  • Ευτυχώς που δεν έχουν κι οι άντρες κάτι σαν περίοδο γιατί εγώ θα το ξέχναγα σίγουρα. Συνήθως βρίζω τον Alois Alzheimer για την αδύνατη μνήμη μου αλλά αυτό δεν βοηθάει! Συμπέρσμα και ηθικό δίδαγμα: Δεν είσαι μόνη σου στη λησμοσύνη. Αλήθεια, τι έγραφες στο ποστ;.....

    By Blogger Heliotypon, at 28/4/07 8:03 π.μ.  

  • επιμένω να μην ανησυχείς!

    By Blogger allmylife, at 28/4/07 5:46 μ.μ.  

  • φιιιιιουυυυυυ... ευτυχώς εγώ έφυγα από τη Αθήνα εδώ και ... δε θυμάμαι ούτε πόσες μέρες είναι. Ε ρε τι γλιτώνω...

    :)))) Drive safely (και όχι μόνο αμάξια)

    πες και ένα γεια στον ντέιβιντ.

    By Blogger Ναυαγός, at 28/4/07 11:24 μ.μ.  

  • Μου φαίνεται πως ήρθε η ώρα να τα π(ι)ουμε...

    By Blogger Κλείτωρ, at 28/4/07 11:42 μ.μ.  

  • σιγά που θα ανησυχείς! όχι να μην ανησυχείς...
    Σε φιλώ

    By Anonymous Ανώνυμος, at 29/4/07 12:37 μ.μ.  

  • Ζυγίνα μου, είμαστε δυό είμαστε τρείς είμαστε χίλιοι δέκατρείς;
    χεχε!
    Να 'σαι καλά ψυχούλα!
    Σμαααααααααααααααααακ!
    :)


    David, δεν έχω λόγια πια.


    Ηλιότυπε, ούτε και εγώ θυμάμαι να σου πω την αλήθεια! :p
    χεχεχε!
    Πάντως δεν έχω παράπονο, νιώθω ευτυχισμένη, σαν τα χρυσόψαρα... (η λοβοτομή είναι το επόμενο στάδιο...)
    ;)
    Σμαααααααααααααααααααααααακ!


    allmylife, τα έχω και εγώ τα θεματάκια μου... (να δείς ποιός μου το κόλησε αυτό... χμχμχμχμ...)
    χεχεχεχε!
    ;)
    Σμαααααααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 30/4/07 1:53 μ.μ.  

  • Ναυαγούλη, μη σφυρίζεις αδιάφορα ανεβάζω πίεση...
    Ερώτηση: τί άλλο καλέ να οδηγώ; (λοβοτομή στο θυμίζω.)
    :p
    Αν υποψιαστώ πως είσαι πονηρεμένο μυαλό (ναι πονηρεμένο) θα μου έρθει πλάγιο...
    (έχω επισκέπτη απο τη Δήμαινα, θα κλάψω απο τη χαρά μου!)
    :)
    Σμααααααααααααααααααααααααααααααακ!
    (σε σένα όχι αλλού, φτάνει το σπαμ)


    Κλειτωράκο μου γλυκέ και αγαπημένε συμφωνώ!
    (ρεμάλι σήκωσε το χέρι σου να πάρεις τηλέφωνο, εγώ αυτή την εβδομάδα το παίζω μπλαζέ θηλυκό)
    :p
    Είσαι ο ερωτάααααςςς μουουουουυυ!
    ;)
    Σμααααααααακ!


    Δελφινάκι μου, με καθησυχάζεις και ελπίζω να είναι για καλό!
    :)
    Σμααααααααααααααααααααααακ!

    By Blogger Απολλώνια, at 30/4/07 2:17 μ.μ.  

  • Μόνο για καλό!!!!!! Φιλί γλυκό!
    Καλό μήνα

    By Anonymous Ανώνυμος, at 2/5/07 9:55 π.μ.  

  • Δεν έχω τηλέφωνο γλυκιά μου. Το πέταξα στον τοίχο και διαλύθηκε με έναν ηδονικό ήχο σαν να πάταγα μια τεράστια κατσαρίδα. Φυσικά καταστράφηκε και ο τηλεφωνικός κατάλογος χαχαχαχα παράπλευρες απώλειες το λένε; χαχαχα

    By Blogger Κλείτωρ, at 2/5/07 11:53 π.μ.  

  • Δελφινάκι, καλό μήνααααααααααααααααα!
    Σμααααααααααααααααααααααακ!
    :)



    Κλειτωράκο μου, ο καιρός γαρ εγγύς. χεχεχεχε!

    Σμααααααααααααααααααααααααακ!
    (ναι θα σου τηλ. λεμε, τέρμα η μπλαζοσύνη(!))
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 3/5/07 3:08 μ.μ.  

  • Μην ανυσηχείς, υπάρχει ένα κολοκύθι που σε καταλαβαίνει. Ας πούμε όχι μόνο δε θυμάμαι πότε είναι να μου έρθει αλλά και όταν μου έρχεται δε θυμάμαι πότε ήρθε και μπερδεύομαι για το σε ποια μέρα είμαι.
    Επίσης γενικότερα σε βλέπω σουπερ.
    Σμακκκκκκκ ( πολυ μ αρεσει αυτο)

    By Blogger Κολοκύθι, at 3/5/07 5:39 μ.μ.  

  • Ή για να τα λέμε σωστά εκείνη που μου λένε ότι έχω.

    xaxaxa ola ta lefta .... :) xaxaxa kalooooooooo

    By Blogger Άρης, at 3/5/07 5:54 μ.μ.  

  • Κολοκύθι, μου συμβαίνει και αυτό...
    Βούρκωσα πάντως, δεν νιώθω πια μοναξιά...

    χεχε!
    Καλημέρααααααααααααα!
    Σμααααααααααααααααααααααακ!
    ;)



    Εντροπία μου, πες μου και εσύ που με ξέρεις, όχι πες μου... Είμαι τραμπούκος;;; εεεεε;;;;;
    Σμουααααααααααααααααααααααατςςςςςςςςςςςςςςςςς! (σαλιάρικο και παρατεταμένο)
    Καλημέρα τρελαμένο!
    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 4/5/07 9:33 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home