Αστάθμητος παράγοντας

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 14, 2007

Ο απλά ερωτευμένος

Αν διάλεγα τον αδερφό μου, θα ήταν αυτός.
Αν ήμουν άντρας ίσως να του έμοιαζα.

Φαίνεται σκληρός. Κάποιες φορές υπερβολικά σκληρός.
Είναι ευθύς. Κάποιοι λένε πως είναι και απρόβλεπτος. Ξέρω πως είναι απλά υπομονετικός και δεν ξεχνά το καλό αλλά ούτε και το κακό.
Λίγα καταλαβαίνει για εκείνον όποιος τον πρωτογνωρίζει.
Όταν μιλάμε για εμάς δεν λέμε πάνω από πέντε κουβέντες και όμως συνεννοούμαστε.

Συνήθως δεν αφήνει κανέναν να δει πίσω από το τεράστιο παρουσιαστικό του. Καμιά φορά το χρησιμοποιεί και για να αποφύγει τον κόσμο.
Πάντα του άρεσε όπως έδειχνε και ας φώναζαν όλοι.
Μου είπε πως ξεκίνησε δίαιτα. Ξέρω πως το κάνει για εκείνη.
Όταν είναι μαζί της αλλάζει, γίνεται παιδί.

Εκείνη δεν την εμπιστεύομαι. Δεν ξέρω γιατί.
Του το έχω πει με τρόπο, «αν κάνει κουταμάρα πες της να φροντίσει να εξαφανιστεί»

Σήμερα το πρωί μου τηλεφώνησε.
Με ρώτησε κάτι ηλίθιο. Στην ουσία ήθελε να με ρωτήσει για να της στείλει λουλούδια.

Ετικέτες

10 Comments:

  • ο αδερφός που δεν έχεις;
    μμμ... οσμίζομαι βρωμιές...

    By Blogger Кроткая, at 14/2/07 5:10 μ.μ.  

  • κι' εγώ.
    αν διάλεγα τον αδερφό μου,
    θα ήταν αυτός!
    :))))

    By Blogger allmylife, at 15/2/07 10:09 π.μ.  

  • Κροτάκι μου κακώς οσμίζεσαι...
    Ομιλώ περί του μαντρόσκυλου, του (ξ)αδερφού μου, για χάρη του οποίου χθές έψαχνα τα ανθοπωλεία για να βρώ την τέλεια ανθοδέσμη...
    Σμααααααααααααααααααααααακ!
    :)
    Καλημέρα!


    allmylife, δεν σε αδικώ καθόλου...
    ;)
    Σμααααααααααααααααααααααααααααακ!
    Καλημέρα!

    By Blogger Απολλώνια, at 15/2/07 11:24 π.μ.  

  • Είναι πίκρα να ψάχνεις για ανθοδέσμη τέτοια μέρα... τι ντροπή!

    και ακόμα πιο πίκρα να μην είναι δική σου. Τι κρίμα!

    By Blogger Ναυαγός, at 15/2/07 12:02 μ.μ.  

  • Ναυαγέ, διαφωνώ!
    Το διασκέδασα!
    Μάλιστα το διασκέδασα περισσότερο που δεν ήταν δική μου...
    (εξάλλου μου βγαίνει ένα συναίσθημα αδερφικό - προστατευτικό για το μαντρόσκυλο!)
    :)
    Καλημέρες!

    By Blogger Απολλώνια, at 15/2/07 1:01 μ.μ.  

  • Ααααα, είναι πολύ γλυκά κάτι τέτοια "μαντρόσκυλα".
    Να τον χαίρεσαι πραγματικά!

    By Blogger Λούκι, at 15/2/07 2:22 μ.μ.  

  • Λούκι μου είναι...
    Σ' ευχαριστώ!

    (πήρα πληροφορίες, έκανε δουλειά η ανθοδέσμη!)
    ;)
    Σμααααααααααακ!
    Καλημέρες

    By Blogger Απολλώνια, at 15/2/07 2:49 μ.μ.  

  • άντε, άντε και στα δικά σου!

    μέηλ ελήφθη όβερ!
    αναμείνατε στην οθόνη σας.

    Παρα5-πρόβλημα ελύθη επίσης.

    σματς!

    By Blogger Кроткая, at 15/2/07 10:54 μ.μ.  

  • Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    By Anonymous Ανώνυμος, at 16/2/07 11:57 π.μ.  

  • Κροτάκι μου να σαι καλά!
    :)

    Σμαααααααααααααααααααααααααααααακ!
    Καλημέρα!



    Σημείωση για το σχόλιο που έσβησα:
    Εδώ είναι ένα διαφορετικός και καθαρά προσωπικός χώρος και δεν επιθυμώ να μεταφέρω τα παρασκήνια του ενός χώρου στον άλλο. Διάβασα την άποψή σου και έχω ενστάσεις επ' αυτής αλλά αυτή είναι μια κουβέντα που δεν έχει θέση εδώ.
    Το mail μου είναι σε κοινή θέα, θα προτιμούσα να χρησιμοποιούμε αυτό Χρήστο, όπως κάναμε μέχρι τώρα.

    By Blogger Απολλώνια, at 16/2/07 12:39 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home