Αστάθμητος παράγοντας

Κυριακή, Οκτωβρίου 08, 2006

Παρέα

Παρασκευή πρωί στο Πυθαγόρειο. Έχω κρεμασμένο το κινητό στο αυτί και ψάχνω κάπου να καθήσω, να μιλήσω με την ησυχία μου.

Παρά τον τεράστιο φόβο μου για τις άκρες των λιμανιών, αποφασίζω να καθίσω στα πρασινισμένα σκαλάκια που ήταν μπροστά μου.

Και τσούπ! Ήρθε και στρογγυλοκάθησε μπροστά στη μούρη μου αυτός ο τύπος.



Ατρόμητος και γεμάτος περιέργεια, με κοιτάζει με ανοιχτό το στόμα!

Για να δοκιμάσω τα όριά του αρχίζω και κουνάω απειλητικά τα χέρια "ξούτ!"

Σαν απάντηση έκανε μια κίνηση και βολέυτηκε καλύτερα και εξακολουθούσε να με κοιτάζει: "σοβαρέψου, ψάρι είμαι δεν είμαι κότα..."

"τι να σου πω και εγώ τώρα ψάρι, θα με περάσεις για τρελή"
"πιο τρελή απο κάποια που μιλάει με τα ψάρια;"

Μιλήσαμε λίγη ώρα για το χρόνο, τον τόπο και τον τρόπο, χαιρετηθήκαμε και πήγα να συνεχίσω τον καφέ μου.

Για μια στιγμή έπιασα τον εαυτό μου να το ζηλεύει...

5 Comments:

  • Κι εκείνος ήθελε νά 'ρθει για καφέ αλλά δεν το έκανε θέμα :)
    Ωραίο ινσταντανέ!

    By Blogger Χαρτοπόντικας, at 9/10/06 1:24 π.μ.  

  • ουουυπς!
    αυτό το ενδεχόμενο δεν το σκέφτηκα!
    λες;
    και δεν το φίλεψα κάτι το ψαράκι να το ευχαριστήσω..

    (ήταν μια πολύ όμορφη εικόνα σε μια μπερδεμένη μέρα... γεννέθλια βλέπεις!)
    Καλησπέρα!

    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 9/10/06 11:55 μ.μ.  

  • Ψάρι να κάνει μάτι έξω από το νερό πρώτη φορά βλέπω. Όχι πως ξέρω πολλά από ψάρια αλλά γενικώς μέσα στο νερό γουστάρουν να είναι. Τώρα πώς αυτό έκανε εξαίρεση δεν το καταλαβαίνω! Ρε σύ, μήπως δεν φορούσες βρακί και σου έκανε μάτι;

    By Anonymous Ανώνυμος, at 10/10/06 6:25 π.μ.  

  • Α, το ξέχασα να σου ευχηθώ για τα γενέθλιά σου: 'Ο,τι ποθείς στην αγκαλιά οσυ να το βρεις! Γουστάρεις Απολλώνια;

    By Anonymous Ανώνυμος, at 10/10/06 6:26 π.μ.  

  • Ηλιότυπε, ούτε και εγώ ξέρω πολλά απο ψάρια, πάντως το βρακί μου ήταν σταθερά στη θέση του, άρα το μπανιστίρι ως ενδεχόμενο απορρίπτεται! :D
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την ευχή σου!
    Γουστάρω γενικά και αμετανόητα εδώ και πολλά χρόνια!

    ;)

    By Blogger Απολλώνια, at 10/10/06 3:23 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home