Αστάθμητος παράγοντας

Δευτέρα, Οκτωβρίου 09, 2006

φάσεις - αποφάσεις

Ε ναι λοιπόν!

Φθινοπώριασε και επίσημα.

Σε αντίθεση με πολλούς φυσιολογικούς ανθρώπους που βρίσκουν την αλλαγή της χρονιάς σαν μια ευκαιρία να θέσουν στόχους, εγώ έχω μείνει ακόμα να μετράω σε σχολικά έτη.

Άρα αυτόματα με την αλλαγή της εποχής, ενεργοποιείται ο μηχανισμός «έχω τύψεις για όλες τις γουρουνιές που κάνω και ήρθε η ώρα να το παίξω καλό κοριτσάκι».

Όλο το απόγευμα λοιπόν, στη διαδρομή για το σπίτι, υποσχόμουν στον εαυτό μου:
- θα μαζεύω τα ρούχα μου πριν αυτά γίνουν στοίβα με αυτόνομη προσωπικότητα.
- δεν θα αφήνω τα παπούτσια μου εκεί ακριβώς που τα βγάζω και θα τα βάζω να κάθονται δύο δύο να κάνουν παρέα γιατί μόνα τους είναι άχρηστα.
- θα κλείνω τη ντουλάπα αφού πάρω αυτό που θέλω από μέσα γιατί και αυτή με τη σειρά της αναπτύσσει ζωή.
- θα επιστρέφω τα dvd στην ώρα τους γιατί τελικά τα πληρώνω χρυσά.
- θα παίρνω συχνότερα το αυτοκίνητο γιατί όλα τα ταξί πλέον έχουν φωτογραφία μου ως «η πελάτισσα της δεκαετίας»
- θα χάσω εκείνα τα πέντε κιλά που πήρα γιατί πλέον το 38 νούμερο κάνει πως δεν με ξέρει. Έχω δώσει πολλά λεφτά σε ρούχα και ακόμη δεν έχω κάνει απόσβεση.

Φτάνω σπίτι, κλείνω την πόρτα πίσω μου.
Μπαίνω βιαστικά στο δωμάτιο, αραδιάζοντας καταμεσής τις μπότες, στην καρέκλα τα ρούχα, αφήνω τα κλειδιά δίπλα στο ημερήσιο dvd που έχω εδώ και μια εβδομάδα, παίρνω τηλέφωνο την αδελφή μου να δει αν το αμάξι είναι εκεί που το άφησα την προηγούμενη Τρίτη και ορμάω στο κοκκινιστό που είχε περισσέψει…



Νιώθω άλλος άνθρωπος, ανανεώθηκα!
Είναι ωραία να βάζεις στόχους τελικά…

εχεχ!

7 Comments:

  • Στόχους;;;
    Που στο διάολο έχω βάλει τα darts μου;;;

    By Blogger My place..., at 10/10/06 3:42 π.μ.  

  • χαχα. και γω τις ιδιες υποχεσεις δινω μονο που το κανω ενω οδηγάω προς το σπιτι. και μολις μπω στο σπιτι το κανω χειροτερα από οτι ηταν (και ηταν χαλια) πριν μπω. νασαι καλα. το χρειαζομουν ελα χαμογελο.

    By Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ, at 10/10/06 3:50 π.μ.  

  • νομίζω τελικά ότι όλοι ίδιοι είμαστε:)

    By Blogger avissos, at 10/10/06 8:22 π.μ.  

  • καλησπερα!

    αχ αυτοι οι στοχοι!σπανια τα καταφερνω τον τελευταιο καιρο!

    By Blogger AVRA, at 18/10/06 5:07 μ.μ.  

  • Τα darts να τα κρατήσεις διότι μπορεί να έχουμε κανένα ατύχημα! :p

    padrazo, και καλά κάνεις.
    Σιγά μην σκάσεις, το χαμόγελο είναι το σηματικό... ;)

    avissos, πράγματι!
    Καλωσήρθες!
    :)

    avra, μήπως δεν είναι του χαρακτήρα μας τελικά; Έχω αρχίσει και το πιστεύω...
    Καλωσήρθες!
    :)


    υ.γ. και άλλη μια παυλίτσα στη λίστα μου:
    - θα βρίσκω περισσότερο χρόνο για το μπλογκ.

    Καλησπέρα σε όλους!

    By Blogger Απολλώνια, at 20/10/06 4:37 μ.μ.  

  • χαχαχα εγώ πάλι δεν υπόσχομαι τίποτα στον εαυτό μου και ησύχασα.

    By Anonymous Ανώνυμος, at 26/10/06 10:58 μ.μ.  

  • Γιάννο μου εσύ κάνεις εξ αρχής την καλύτερη δουλειά!
    χεχε!

    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 29/10/06 10:59 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home