Αστάθμητος παράγοντας

Τετάρτη, Απριλίου 19, 2006

Επανένταξη!




Νομίζω ότι η κούραση των τελευταίων ημερών έχει σχεδόν περάσει.
Η απαίσια ψυχολογία που σου δημιουργεί η αρρώστια δίπλα σου αντικαταστάθηκε από μια έντονη διάθεση για ζωή και ένταση.

Βοηθάει και η ζέστη, η άνοιξη, που παρόλα τα φτερνίσματα λόγω αλλεργίας που μου προκαλεί με αναστατώνει κιόλας (ναι, δεν διαβάσατε λάθος, το παραδέχομαι!)
Το καλό είναι πως δεν είμαι η μόνη!
Στο δρόμο βλέπω δίπλα μου φατσούλες χαμογελαστές (σπάνιο για τα δεδομένα της πρωτεύουσας) που μεταξύ μας γυαλίζει και λίγο το μάτι τους…

Φυσάει ένας αέρας αλλαγής (πολύ κλισέ ακούγεται, αλλά δεν το κάνω θέμα)
Ανανέωση!
Η περίσταση λοιπόν απαιτεί τουλάχιστον τις κλασσικές κινήσεις των θηλυκών: ρούχα, τσάντες, παπούτσια και κομμωτήριο.

Το παραδέχομαι είμαι ένα τρισάθλιο υπερκαταναλωτικό πλάσμα…
Είμαι κατάπτυστη αλλά με το που περπάτησα πάνω στα υπέροχα καινούργια μου δωδεκάποντα ένιωσα σχεδόν ηδονή!

Για μια ακόμη φορά λοιπόν τινάζω το φρεσκο-βαμμένο μου μαλλί αγέρωχα, ισιώνω την καινούργια μου φούστα και ορμάω!
Ξημερώνει μια καινούρια μέρα
Τρέμε Σκάρλετ!

ΧΑ!