Αστάθμητος παράγοντας

Δευτέρα, Μαρτίου 20, 2006

Κάπως σαν αφιέρωση.

ΕΥΤΥΧΕΙΣ, ΛΥΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕΣ

Περίσσεψε η τύχη μου
και γκρέμισα τα τείχη μου
ότι αγαπούσα τόδωσα
κι ότι ποθούσα τό 'χασα.

Λένε οι ψυχολόγοι
κι οι φίλοι μου οι λόγιοι
"απλά τα πράγματα να λες
και στα τραγούδια να μην κλαις
να μην κλαις".

Μα δω βαθειά στην κόλαση
έχουμε βρει μια όαση
αγάπες που σαλεύουνε
τα όνειρα διαλέγουνε.

Σα να μην έζησα ποτέ
σα να μην κοίταξα ψηλά απ' το παραθύρι
δένδρα φυτρώνουν στις γωνιές
περνούν τα χρόνια περνούν κι οι φίλοι...

Ευτυχείς, λυπημένοι και πότες
με κρασί, με καπνό, και δυο νότες
ταξιδέψαμ' αργά, σε κρεβάτια ζεστά
μα θαρρώ πως ξυπνήσαμ' αργά.

Περπατώ σ' ένα κόσμο π' αλλάζει
όπως τα ρούχα μας τα χθεσινά
βάζει κορδέλες και με ταράζει
βάφεται άλλος και προσπερνά.

(Στίχοι μουσική Σωκράτης Μάλαμας)


Για όλους εκείνους που για κάποιο λόγο δεν τους πιάνει ύπνος.

Μαζί τους και εγώ.

3 Comments:

  • Μεγάλε-Υπέροχε Σωκράτη...

    Επίσης αυτό το παιδί άμα δεν έχει αλκοολ το τραγόυδι του κατι παθαίνει.

    Κάποια μέρα θα σου πω ιστορίες από αμέτρητα ευτράπελα σε Live του Σωκράτη.

    By Blogger Λαμπρούκος, at 20/3/06 12:55 μ.μ.  

  • Νομαρχούκο μου είμαι όλη αυτιά!

    :)

    By Blogger Απολλώνια, at 21/3/06 3:31 μ.μ.  

  • ΠΟΤΕ θα μας τα πείς, Λαμπρούκο???

    By Blogger lemon, at 22/3/06 11:26 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home