Αστάθμητος παράγοντας

Τρίτη, Φεβρουαρίου 07, 2006

Το δικαίωμα του βάτραχου





Θυμάστε εκείνο το παραμύθι που η πανέμορφη και καλοσυνάτη πριγκίπισσα φιλάει το βάτραχο και εκείνος γίνεται το "το παραμυθένιο αρσενικό";

Το θυμάστε ε;

Ερωτώ εγώ τώρα, το ρώτησε κανείς το καημένο το βατράχι αν ήθελε να αλλάξει;

Υπάρχουν βάσιμες υποψίες πως λόγω μεγέθους η πριγκίπισσα τον κουτούπωσε με το έτσι θέλω.
Το βατράχι μια χαρά ήταν! Στο νούφαρό του, με τις μύγες του αραχτός και τσουπ! Τον βουτήξανε. Με το ζόρι να τον κάνουν politically correct. Είμαι σίγουρη πως παρά τις επικρατούσες φήμες με το που μεταμορφώθηκε άρχισε τα μπινελίκια και έψαχνε την μάγισσα (εκείνη που ο μύθος αναφέρει ως κακιά) να τον ξανακάνει βάτραχο.

Διότι μάτια μου γλυκά που διαβάζεις τούτο το κείμενο και ο βάτραχος έχει ζωή. Αν στα μάτια σου φαντάζει άσχημος δεν φταίει εκείνος, μάλλον εσύ φταις που δεν μπορείς να κατανοήσεις οτι έχει και λόγο και δικαίωμα ύπαρξης. Δεν τον νοιάζει αν δεν ταιριάζει στον κρυστάλλινο σου κόσμο, αν τον βρίσκεις παράφωνο.
Βέβαια είναι και εκείνο το συναίσθημα ικανοποίησης που θα νιώσεις αν μεταμορφώσεις το βάτραχο. Αλλά πάλι σκέψου, δεν είναι πολύ εγωιστικό να μοντάρεις κάποιον για να νιώσεις ιεραπόστολος;

Όταν ο κόσμος δίπλα μου γεμίζει απο wanabe πριγκίπισσες εγώ ψηφίζω βάτραχο.

κουαξ!

2 Comments:

  • Καλημέρα Απολλώνια και σ ευχαριστώ για την επίσκεψή σου. Καλό δρόμο και στο blog σου. Το ''κοινοποίησες'' στο monitor για το παρει είδηση η λεγόμενη blogoσφαιρα;

    Κόλλησα αρκετή ώρα στο link που δίνεις, στο περιοδικό Ως3. Δεν το ήξερα καιμέσα στους συνεργάτες του είδα και τη Σίσσυ την Καπλάνη που την εκτιμώ πολύ. Δε σου κρύβω, είμαι περίεργος για το ποια είναι πίσ από το nick name σου, μου δίνεις την αίσθηση πως γνωριζόμαστε. :-)

    By Blogger hardrain, at 10/2/06 9:27 π.μ.  

  • Δεν έχω κάνει γνωστό το blog ακόμη παρά μόνο σε λίγο κόσμο... Δεν έχω καταλήξει βλέπεις στην μορφή του και λόγω απρόβλεπτων γεγονότων το έχω αμελήσει λιγάκι!
    Το Ως3 είναι ένα περιοδικό που μόνο online έχω καταφέρει να διαβάσω... Όποτε το αναζήτησα έντυπο δεν το πρόλαβα. Βρέθηκε εντελώς τυχαία μπροστά μου μετά απο ένα link που ούτε και εγώ θυμάμαι που είδα! Μου έκανε πολύ καλή εντύπωση όμως και μπήκε αμέσως στα αγαπημένα...
    Όσο για την αίσθηση σου είναι απόλυτα σωστή! ;)
    Σε ευχαριστώ πολύ!

    By Blogger Απολλώνια, at 22/2/06 3:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home